Recenze (71)
Poslední dny na Marsu (2013)
Ze začátku velká nuda, až jsem chtěl film vypnout. Pak se ovšem rozjela velice slušná kosmácká vyvražďovačka a ve výsledku velká spokojenost. 8/10.
Experiment Philadelphia (2012) (TV film)
Nízkorozpočtové Bčko, film odpovídá očekávání, zázraky ani úžasné herecké výkony však nečekejte, na druhou stranu na hl. hrdinku se moc pěkně kouká..5/10.
Drive (2011)
Když se podívám na hodnocení filmu a většinu komentářů, ptám se sám sebe, zda jsem se koukal na stejný film...I přes krátkou stopáž se film neuvěřitelně vleče a opravdu jsem se nudil. Pokud toto dílo beru jako Bčko, pak se docela povedlo. A z Goslinga mám stále bohužel pocit, že by mu více svědčila role prodavače kafe ve Starbucks...6/10.
Špionáž (2013)
No, Amber se vážně povedla...Mimo jiné film taky ok. 8/10.
Nevyřízený účet (2013)
Scénář jednoduchý a předvídatelný, ale film jsem od začátku bral jako oddychovku a očekávání naplnil. Statham v akční roli klaďase jako obvykle perfektní. 7/10.
Partička (2011) (pořad)
Megasračka * trapnost * ubohost = lepší je koukat 40 min do rohu místnosti na výkal. Smutné, kam to pánové dopracovali...
Bílá smrt (2009)
Ani Kate tento táhlý a předvídatelný film nezachrání. Přitom nápad není špatný, ale mizerný scénář udělal svoje. 4/10.
Noční let (2005)
No jo, na Rachel McAdams se krásně kouká :-) Film jako "plnič" nedělního odpoledne posloužil slušně. 6/10.
Zakázané ovoce (2009)
Zajímavý námět, který by ovšem šel uchopit lépe. A konec také žádný zázrak. Film jako celek ušel, 7/10.
Muž proti muži (2006)
Škoda slabého konce, zbytek filmu byl však velice dobrý. Slušné obsazení, napínavý dej, spousta akce, krásné exteriéry. 7/10.