Recenze (71)
Těsně vedle (2007)
Sice hloupost, ale alespoň jsem se u tohoto filmu docela nasmál, na zkrácení dlouhé chvíle tak akorát. 6/10.
Území mrazu (2013)
Nahodil bych delší stopáž, závěr byl dost hrr. Cage i Cusack se s tím ale parádně poprali, takže 8/10.
Zpráva o Europě (2013)
Nečekejte klasickou scifárnu, tento film jede totiž trochu jiným směrem...První polovina filmu dost roztahaná (s tím jsem ale počítal dopředu), druhá to plně dohání (nečekejte ovšem hype akce), více prozrazovat nebudu..Pro ty, kteří mají rádi sci-fi (ne pouze pro monumentální grafické orgie, jelikož těch tu moc nenajdete) bude tento film velmi příjemně strávenou hoďkou a půl. 5 hvězd.
Sezóna zabíjení (2013)
Hmm, teda nevím, říkal jsem si Travolta, De Niro, to by mohlo být docela slušné, ovšem realita tomu moc neodpovídala...Krapet Bčko, 5/10.
Željesboj (2011) (TV film)
Asi jsem měl zrovna náladu kouknout se na pohádku, docela se libilo. 6/10
Sněhurka a lovec (2012)
Škoda poslední třetiny filmu, ta se moc nepovedla..Ale holky pěkný, to se musí nechat. 6/10.
Ali G Indahouse - Film (2002)
Hrozivý úlet co pořádně pobaví :) 8/10.
Kazatel (2011)
Béčko nebývalé kvality, příjemné. 8/10.
Hvězdná pěchota (1997)
Taková povedená "vnitřní" parodie, zbytek má nápad. 8/10.
Happy Tree Friends (2006) (seriál)
No...kruci...to je maso :D Kdo uviděl pochopí, proč za stovečku. 10/10.