Recenze (10)
One Direction 3D: This Is Us (2013)
Opravdu moc pěkné :')! A nejhezčí bylo, jak pak na konci u titulků celé kino zpívalo Best song ever :)
Dámský krejčí (2012) (divadelní záznam)
Opravdu inscenace, která dokáže pobavit, na rozdíl od laciných vtípků v jiných rádoby komediích. Tato hra mě velice nadchla a troufám si tvrdit, že je jedna z nejlepších, které jsem viděla :)
Horákovi (2006) (seriál)
Poměrně dobrý a pohodový seriál na který se dá koukat pořád ;)
Partička (2009) (pořad)
Není to špatné, ale česká Partička mě oslovila více jak humorem tak pohotovostí :)
Velmi nebezpečné známosti (1999)
Velmi podařený film! S kamarádkou jsme do poslední chvíle doufaly, že se Sebastian objeví na svém pohřbu živý a zdravý...! Opravdu podařený snímek. :)
Perfect Days - I ženy mají své dny (2011)
Film je sice sem tam nudný, ačkoliv herci naprosto perfektně zvládli své role! Naprosto bravurně a nejlépe Ondřej Sokol, kterému jsem homosexualitu v tomto snímku prostě a jednoduše uvěřila. Nebyl to takový ten typický projev homosexuality, v této roli byly i city a nešlo jen o přiteplený hlásek :)! Palec hore!
Doktoři z Počátků (2013) (seriál)
Chápání české vesnice mi přijde maličko zkreslené a přehnané ;). Děj je až příliš neuvěřitelný, vzhledem k tomu, že se v každém díle zraní minimálně jeden člověk. Ale dá se na to koukat :D
Ulice (2005) (seriál)
Já seriály moc nemusím, ale na Ulici koukám už mnoho let a tak nějak jsem si na ni zvykla :). Je docela fajn :))
Occamova břitva (2012) (TV film)
Skvěle zvládnuté role :)! Zuzaně i Ondřejovi moc gratuluji, bylo to skvělé ztvárnění. Děj byl sice občas chaotický a konec až příliš otevřený, ale i přes to z tohoto filmu mám skvělý pocit :)
Partička (2011) (pořad)
Improvizace je prostě improvizace, někdy vyjde a někdy ne. Proto je to improvizace. A proto tenhle pořad tak strašně miluju :* a nestydím se za to!!