Recenze (28)
Já, Kajínek (2017) (seriál)
Co jsme to proboha za národ, když dáváme prostor v televizi (a rovnou v několikadílném seriálu) pravomocně odsouzenému vrahovi??? Co oběti a pozůstalí? Je mi z toho špatně a cítím velký stud. Nemluvě u udělení amnestie "panem" prezidentem...
Hollarovi (2016)
Dojemně smutný, milý až melancholický film o obyčejných věcech, obyčejných lidech a běžných životních peripetiích. Určitě stojí za shlédnutí. Tímto doporučuji navzdory nízkému hodnocení.
Zrůda (2003)
Tenhle film mě úplně rozložil a z hlavy ho jen tak nedostanu... Smekám před Charlize.
Líbáš jako ďábel (2012)
Dvojka se moc nepovedla, ale díky výborné Evě Holubové dávám 3....
Jeden den (2011)
Je neskutečné, jak rychle můžou všechny naděje pohasnout...čekala jsem jiný finiš a ten, co mi naservírovali, se mi ale vůbec nezamlouvá..a snad právě pro ten chybějící happyand a reálnou ukázku krutosti osudu se dostal tenhle snímek v mém žebříčku hodnocení tak vysoko...
Velký Gatsby (2013)
Dávám 4 hvězdičky především díky vydařenému spojení dobové párty a současné muziky, ta byla výborná!!
Smrtonosná past: Opět v akci (2013)
Velké zklamání..Obvykle dávám přednost dialogům a vtipným hláškám. Zde jsem bohužel vděčná za třesky blesky, výbuchy a ohně..Ty aspoň v tomhle případě stály za podívanou.
Jack a Jill (2011)
Pro těch několik scén, především v první půli filmu, které dokážou způsobit výbuch smíchu(společná večeře, kolo štěstí, dítě s lepící páskou na všem - i živém), dávám tři hvězdy. Jinak fakt slabota... A účast Pacina a Deppa? velká recese...
Za borovicovým hájem (2012)
Poutavé a velmi silné sociální drama..škoda toho laciného konce..Přesto nadprůměrný filmový zážitek.
Loupež po italsku (2003)
Akční, inteligentní, vtipné a bez hluchého místa. Skvělé herecké obsazení sympatické partičky a její výkony rozhodně dopřávají skvělou zábavu a to i při opakovaném shlédnutí.