Recenze (4 243)
Kluk spolkne vesmír - Kluk ucítí krysu (2024) (epizoda)
Zatím rozjezd, ale herecké obsazení slušné, celé je to neokoukané, dlouho jsem neviděla australskou tvorbu.
Přišla v noci (2023)
Docela zajímavé téma, úplně nový koncept, který jsem ve filmovém zpracování dosud neviděla. Nicméně to trošku vázne a je to absurdnější a absurdnější. Přijde mi to více cringe, než komediální.
Svatá rodina - Série 2 (2023) (série)
Hezké pokračování druhé série, které pokračuje přesně tam, kde první skončila. Občas trošku přes čáru, ale vcelku fajn. Mnohdy překombinované, ale cením pár zásadních zvratů.
Svatá rodina - Svatá rodina (2023) (epizoda)
Trošku mě zamrzela ta krádež Thelma & Louis, částečně také Tráva (season 6), ale i tak super finále. Docela na úrovni.
Svatá rodina - Dítě za dítě (2023) (epizoda)
Hezký závěr, tušila jsem to. Čas balit kufry?
Svatá rodina - Rozpuštěné vlasy (2023) (epizoda)
"Nazdar sousedko"
Svatá rodina - Buenos Aires (2023) (epizoda)
Začíná se to hezky rozuzlovat s Ramonem.
Svatá rodina - Odhalení (2023) (epizoda)
Gloria už má na kontě fakt hodně vražd.
Svatá rodina - Dveře (2023) (epizoda)
Aitana/Mariana mě baví čím dál méně, ale s Glorií + Blancou/Ramonem to začíná nabírat hezký spád.
Svatá rodina - Daleko od Boha (2023) (epizoda)
Mariana není úplně nejbystřejší.