Recenze (92)
Adele: Živě z Royal Albert Hall (2011) (koncert)
Na tomto filmu/koncertu jsem byl s partnerkou v nějakém art kině v Praze a byl to krásný zážitek. Člověk zapomněl, že je v kině a celý sál často zpíval a po každé písničce tleskal ;-)
Aljaška: Poslední hranice (2011) (seriál)
Viděl jsem asi 3 díly, je to docela zajímavé, ale přijde mi, že to je snad nějaká reality show. Ty lidi tam jsou všichni úplně neschopný jakoby přijeli poprvé na venkov.
Andor - Zúčtování (2022) (epizoda)
U tohoto, tedy 3. dílu jsem si uvědomil, že je Andor na daleko vyšší úrovni než The Book of Boba Fett a při aktuálním sledování 3. řady Mandaloriana, převyšuje i jeho. Výborně! Doufám, že další díly pro mne nebudou zklamáním.
Animatrix: Druhá renesance 1. část (2003)
Jak tu již jiní psali, toto je nejlepší dvojdíl celého Animatrixu. A budu se opakovat, když pochválím absolutně propracovaný scénář tohoto kratičkého minifilmu, který v sobě skrývá spoustu point, z nichž nejvýznamější je pointa náboženská a vědecká.
Animatrix: Druhá renesance 2. část (2003)
Jak tu již jiní psali, toto je nejlepší dvojdíl celého Animatrixu. A budu se opakovat, když pochválím absolutně propracovaný scénář tohoto kratičkého minifilmu, který v sobě skrývá spoustu point, z nichž nejvýznamější je pointa náboženská a vědecká. (pouze kopíruji komentář k první části)
Apokalypsa v Hollywoodu (2013)
Začátek filmu se mi docela líbil, ale pak už to šlo z kopce. Až na několik vtipných scének to byla nuda :-/ a to jsem se na to tak těšil díky obsazení...
Astronaut (2006)
Další z mála filmů, který předčil mé očkávání.
Automechanik (2008) (studentský film)
Super - nejvíc se mi líbil ten interiér :-)
Avatar: Legenda o Aangovi (2005) (seriál)
Souhlasim s Philoun1. Angličtina je v tomto seriálu dost jednoduchá, takže tomu i průměrní angličtináři skvěle rozumí.
Barbie a kouzelné Vánoce (2008)
Na dnešní dobu nic moc grafika, ale příběh je celkem jde.