Recenze (92)
Naše planeta (2019) (seriál)
Nevím proč, ale oproti Planet Earth tomu něco chybělo. Částečně to Planet Earth přímo vykrádá a možná proto jsem u toho nezažil takové "wow". Kamera super, hudba super a ve výsledku mi to přišlo jako bezvadně natočený, ale nedobře sestříhaný film. Our Planet patří spolu s dokumenty od BBC určitě mezi ty nejkrásnější o přírodě, jaké se kdy natočili. Mezi nimi bych si ho ale vybral asi až nakonec.
PilotsEYE.tv: Miami A330 (2016)
Zatím asi nejslabší díl, ale nenudí.
Deepwater Horizon: Moře v plamenech (2016)
Naštvalo mě, že ve filmu není ani zmínka (nebo jsem si ji nevšiml) o neskutečné ekologické katastrofě.
Jedinečné letiště v Dubaji (2013) (seriál)
Je zajímavé porovnat to s letištěm ve Frankfurtu http://www.csfd.cz/film/44202-v-zakulisi-megaletiste/galerie/?type=1 Nevím jestli to byl záměr tohoto dokumentu, ale podle všeho to vypadá, že letiště v Dubaji stavěla banda neschopných lidí :-D
Vinaři (2014) (seriál)
Jakožto odpůrce novodobých českých seriálů mě Vinaři naprosto překvapili. Ne pro to, že se vínu věnuji, ale způsobem zpracování. Vtipné dialogy, lepší herecké výkony (většinou), ale také kamera! Možná je jeden z účelů seriálu nalákat lidi na Moravu a asi to tak i mnoho diváků vnímá... no já se každopádně u Vinařů příjemně bavím :-)
Kmeny (2015) (seriál)
Výborný cyklus, příjemně se na něj kouká, ale jinak musím tak trochu souhlasit s Djokerem. Asi právě díky krátké stopáži, je to z dokumentárního hlediska spíš jen takové nakouknutí sem a nakouknutí tam. V žádném případě to nedokáže sdělit ucelený a objektivní obraz dané subkultury.
Aljaška: Poslední hranice (2011) (seriál)
Viděl jsem asi 3 díly, je to docela zajímavé, ale přijde mi, že to je snad nějaká reality show. Ty lidi tam jsou všichni úplně neschopný jakoby přijeli poprvé na venkov.
Pekelná silnice Ruska (2013) (TV film)
Víceméně to samé jako "trucky na ledě"...
Apokalypsa v Hollywoodu (2013)
Začátek filmu se mi docela líbil, ale pak už to šlo z kopce. Až na několik vtipných scének to byla nuda :-/ a to jsem se na to tak těšil díky obsazení...
Poslední dny na Marsu (2013)
Natočený je to fakt pěkně, ale jinak je to jen další "zombie" film... :-/