Recenze (12)
Walker, Texas Ranger (1993) (seriál)
Dal jsem tomu tu jednu hvězdičku protože v tom hraje Chuck Norris.
Pařmeni (2011)
Australská parodie na Hangover, co k tomu ještě dodat.
Klub sráčů (2000)
Klub Sráčů spíš Klub Sra*ek
Disaster Movie (2008)
Film který má bejt komedie ale vysoká trapnost vtipů nutí k sebevraždě.
Partička (2011) (pořad)
Je to vtipný a dá se na to koukat ale už by měli skončit nebo se z toho stane uplná sra*ka
Derek (2013) (seriál)
Seriál z produkce Rickyho Gervaise, který je jiný než jeho předešlé filmy, seriály nebo show. Je to seriál o postiženém muži Dereku Noaksovi, kterého si zahrál sám Ricky. Seriál dokáže vzít za srdce a určitě změní váš pohled na Rickyho Gervaise.
Živí mrtví (2010) (seriál)
Seriál z pohledu, postupem zredukované skupiny. Vkterém zažijete hodně zápletek napětí ale i úlevy. A také vám ukáže hodně důležitých informací o zombícíchUrčitě stojí za to se na seriál podívat.
Dva a půl chlapa (2003) (seriál)
Povedený seriá. který umí velice pobavit. Po vyhození Charlieho Sheena seriál ztratil trochu šmrnc ale pořád stojí za to se na něj koukat. Ashton Kutcher se snaží nahradit Charlieho, někdy mu to jde ale někdy to prostě není ono.
Joey (2004) (seriál)
Pokračování Joeho života po seriálu přátelé. Seriál neni tak vtipný jako samotní Přátelé ale stále se drží. Je to potřebné a pěkné zakončení dlouhodobého komediálního seriálu.
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Seriál který i přes občasné chyby a několika stech shlédnutích dokáže pořád příjemně pobavit. Každý by měl tento seriál vidět. Já osobně tento seriál považuji za nejlepší komedii co jsem viděl.