Recenze (22)
Spolu (2022)
Děravý scénář, výplňové dialogy a tomu všemu kraluje jinak nepochybně talentovaný Štěpán Kozub, který zde však nějak překombinoval přípravu a vytvořil parodii několika diagnóz a částečně také sebe samého. Použitelné momenty devastuje celková nekoherentnost filmového Michala. Za mě jedna hvězda za snahu a jinak velké zklamání.
Monstrum - Umlčený (2022) (epizoda)
S úctou ke všemu, co se děje na plátně, ale hlavně - co se stalo ve skutečnosti.....tohle je brilantní filmařina. Scéna "rozhovoru" v restauraci - to byla smršť z jiné dimenze a ostatní nemohu a nesmím zmiňovat, protože nechci nikomu kazit budoucí zážitek.
Monstrum (2022) (seriál)
Zkouknuto prakticky na jeden nádech. Pokud měl seriál vyvolat ambivalentní emoce, pak se zadařilo, a tímto smekám. Natočeno citlivě k obětem i jejich rodinám a zároveň i k osobě pachatele, s čímž ale bude dost diváků bojovat. Nicméně máme důkaz, že lze vyvolat autentickou atmosféru i bez jatečních propriet. Casting dělali geniové, z podobnosti některých tváří až mrazí. Nezaznamenala jsem slabší herecký výkon. Všechno fungovalo a bezpečně se mi to z obrazovky noťasu přeneslo pod kůži. Peters si nepochybně svým uchopením Dahmera zadělal na rytířské ostruhy. A ano, o šestém dílu se bude hodně psát, protože vskutku je dechberoucí. Odpouštím nesrovnalosti, prvoplánovky apod., protože celkový umělecký dojem z celého seriálu je prostě za plný počet.
Koralína a svět za tajnými dveřmi (2009)
Doookooonaaaaaloooooost sama. U tohohle skvostu mám zřejmě rekord v počtu zhlédnutí a stále je nač se dívat.
Návrat pana Ripleyho (2005)
Taková slušná odlehčená kriminálka... Ripley tady není vykreslený jako total psycho prohnilec. ale spíš vyčůránek sympaťák, což však ve finále spolu s absencí megahvězd filmu ubírá bohužel hvězdičky... Pár opravdu extrémních souher náhod, ale co... Má to spád a Pepperovi to sekne. Viděla jsem film několikrát a pokaždé mě bavil. Zejména úvodní scéna s paní bytnou:-)
La cara oculta (2011)
Povedené a bavilo mě to celé přesně tak, jak to bylo naservírované. Lehký mráz v zádech v obložení přidrzle decentní erotiky. Hmmm. Škoda jen, a to nikdy nepochopím, proč název filmu sabotuje divákovu fantazii. Jinak super a body plus za opětovné rozvíření diskuze, kde končí bradavky a začínají ňadra... Vaše starosti na mou hlavu:-)
Nevědomí (2013)
Tak nevím, ale na mě to bylo od začátku příliš průhledné a příliš mixáž. Na druhou stranu uznávám, že vytvořit v tomto žánru cokoli originálního je již téměř nemožné a tak se pracuje s osvědčenými atributy. Mám pocit, že za tímhle snímkem je ale velká snaha, která určitě spoustu diváků uspokojí. A pro fanynky Tomáše Cruisů, který mě nikdy moc nebral.... Tady vypadá na ty roky velmi dobře:-)
Ripleyho hra (2002)
Čekala jsem takový ten kousek, co zvedá chlupy na předloktí... Chyběl mi spád a logika některých scén. Hudba, kamera, Malkovich - very good. Ale sákryš, z tohohle se dalo vyždímat mnohem víc.
Trans (2013)
Pohlcující šlapající začátek na plnou palbu, o který ale divák přijde v momentě, kdy si zde přečte obsah filmu... Dál už se to trochu utápí a nebo naopak vyskakuje z vln až moc. Slušný film, určitě k doporučení, ale všechno už tu bylo... Za zmínku stojí herecky tradičně výborný Vincent Cassel, ale je fakt, že s jeho vizáží nemusí dělat prakticky nic a stejně bude vyčnívat...
Muž se železnou maskou (1998)
Odlehčené dílko, jak by tomu u zpracování historické mystifikace mělo být. Proto bych ostatní neřešila. Plus za Lea, kterému tady toho svůdce, ač není můj typ a jako Ludvík má tragický vkus, zcela věřím. Jinak klasický případ, kdy filmu škodí chybné žánrové zařazení a očekávání. U mě dobrý.