Recenze (23)
F1: Touha po vítězství - Kdo z koho (2020) (epizoda)
Je to sice divný, ale gramaticky správně se píše "kdo S koho". Jinak super zpracování a parádní pohledy do zákulisí, ale Český dabing se tu fakt nepovedl, radši jsem na to koukal s anglickou audio stopou.
Zaklínač (2019) (seriál)
Jedna hvězda za zpracování, jinak ale nemám za co jiného více hvězd udělit. Neudržím u toho pozornost, vubec mě to nebaví.
6 underground: Tajné operace (2019)
2 hvězdy můžu dát tak akorát za zpracování, jinak děj, herecké výkony a prostě vše ostatní si nezaslouží hvězdu ani jednu.
Vikingové (2013) (seriál)
Od začátku 4. série to začíná být fakt nuda, strašně nezáživně se to natahuje. Nevím zda to vůbec dokoukám a lituju, že jsem na tento seriál vůbec začal koukat. Opravdu nerozumím tak zbytečně vysokému hodnocení, které seriál má. První 2 série byly ok, 3. mě přestala bavit kvůli spoustě až zvráceně špatně takticky vedených útoků bitev, kterých by se tací válečníci nemohli dopouštět a od 4. série to je natahovaný, ucouraný, prostě nezáživná nuda.
Le Mans '66 (2019)
Jako dal jsem 5 hvězd, což dělám málokdy, protože miluju filmy o závodění, miluju Le Mans, miluju Fordy GT40 a tady se to všechno spojilo dohromady, takže mi tímto směrem byl film hodně blízkej, ale jako nezaujatý, nemotoristický fanda bych to hodnotil tak třemi hvězdami. A protože si myslím, že tu zas tak moc fandů motorsportu není, tak si myslím že je celkové hodnocení filmu poněkud nadhodnocené.
She Shears (2018)
Doufám, že tento film dorazí i sem k nám do ČR. Moc povedený dokument o střihačkách ovcí na Novém Zélandu.
The Punisher (2017) (seriál)
3* Občas to je táhlé, nudné, předvídatelné. Jon Bernthal ale hraje přesně tím stylem, který se k němu tak moc hodí. Jedná se o hezký seriál na dlouhé deštivé dny, nebo zimní večery, ale popravdě nechápu jak tomuto seriálu někdo může dát 5*, to pak hodnocením nedokáže odlišit toto od naprosto špičkových seriálů.
Vajont - šílenství mužů (2001)
Nezajímavý film o zajímavé události.
Bílá královna (2013) (seriál)
Docela zajímavý seriál za 3* ale úžasná Rebecca Ferguson,tomu přidává jednu hvězdičku navíc.
2001: Vesmírná odysea (1968)
Mě to opravdu mrzí, Kubricka mám fakt rád a beru i to, že na svou dobu to je velice dobře zpracovaný snímek, ale ty několikaminutové pasáže během kterých se nic neděje mi opravdu vadí. Jedna hvězda za zpracování, jedna hvězda Kubrickovi, ale víc jak 2* to ode mě bohužel nedostane.