Recenze (574)
Černobyl (2019) (seriál)
Historicky nepresné a výrazne propangandistické. Snaha vykresliť vedúce osobnosti ZSSR v tom najhoršom možnom svetle. Ani pri najlepšej vôli nedokážem dať viac než 2.5*
10 položek a méně (2006)
Príjemná oddychovka, pri ktorej nemusíte premýšľať, iba si ju užívať.
Místo u moře (2016)
Strata času. Film sa síce tvári, že je artový, ale v skutočnosti je iba neskutočne mizerne zahraný, zrežírovaný a zostrihaný.
Moby Dick (1998) (TV film)
3.5* Na to, že ide o TV film je to výborné. Kritikom tohoto filmu by som odkázal, nech sa pozrú na to, čo točí ČT, alebo STV a nech si to porovnajú s týmto filmom.
Půlnoční kovboj (1969)
Anti-americký sen. V čase keď sa americkí astronauti chystali na cestu na Mesiac, bojovalo tu na Zemi množstvo ľudí s tým, aby vôbec prežili zo dňa na deň.
Půlnoční nebe (2020)
3.5*. Slabší scenár, scéna z meteoritmi je oproti pomerne komornému zbytku až príliš akčná a pôsobí nepresvedčivo. Dizajn kozmickej lode tiež nevyzerá zrovna moc realisticky.
13 hodin: Tajní vojáci z Benghází (2016)
Mňa na tomto filme len zaráža, ako je v ňom na drzvoku prezentovaná americká prítomnosť v Líbyi a ako sa Američania správajú, ako keby im tá krajina patrila a potom sa čudujú, že sa na nich zo strany domáceho obyvateľstva znesie vlna nenávisti. Kto im dal právo montovať sa do vnútropolitickej situácie suverénneho štátu?! Tento chválospev na padlých agentov CIA, ktorí sa snažili na uvoľnené miesto po Kaddáfím dosadiť nejakú bábku, ako to urobili v Iraku a Afganistáne ma proste emocionálne úplne minul.
Donnie Darko (2001)
Tak po druhom vzhliadnutí musím zdvihnúť hodnotenie zo 4* na 4.5*.
Rambo III (1988)
Najzábavnejší tento film je, ak si ho pozirete teraz, po tom všetkom čo sa udialo od roku 2001. Ako paródia je to za 5*, ako seriózny film tak za 0.5*. A oni tento film zrejme točili ako seriózny film.
Brutální Nikita (1990)
Niektoré filmy stárnu až príliš rýchlo.