Recenze (136)
Spojenci (2016)
Krásný, smutný film, Brad zde vypadal skvěle, říkám si, zda je to tak i ve skutečnosti, nebo mu krásně digitálně vyhladili obličej :) velmi překvapivý děj a rozuzlení.. začátek mi trochu připomínal pan a paní Smithovi, což tedy zrovna není můj šálek kávy, ale pak to mělo naštěstí jiný spád. Válka zde nebyla ani moc omílaná, děj se spíše soustředil na hlavní postavy a jejich život. Říkám si, že je to již několikátý Bradův film z války, asi má toto téma rád. Určitě doporučuji :)
Život (2017)
Super, jsem nadšená, film se mi moc líbil! Kromě tedy zbytečně dlouhého začátku byl film plný napětí, líbily se mi záběry země, lodi i družice. Několikrát během filmu jsem se příjemně lekla a očekávala co bude dál. Docela mne tedy zamrzelo, že nejlepší herec i postava umře hned jako první a na začátku filmu, nechápu proč nedostat větší prostor....I ta příšerka se mi líbila... Jinak dobrá podívaná doporučuji :)
Logan: Wolverine (2017)
Jedním slovem mazec, nadupaný spousty scénami, všude samá krev, dost brutální a neskutečný obdiv nad výkonem Dafne, která tedy svou roli zahrála na svůj věk neskutečně dobře a vše jsem jí věřila.... sešlého wolverine mi bylo docela líto a závěr byl tedy velkým překvapením, ještě, že máme i ty X-meny... asi nejlepší Wolverine doporučuji :)
Hany (2014)
Hrůza totální ztráta času i peněz, vůbec jsem nechopila o čem tento film byl... never ever
John Wick 2 (2017)
Pohádka pro kluky, velmi nereálné, taková obdoba Jamese Bonda, ale dobrá akční střílečka propletena zbytečně dlouhými osobními rvačkami... ale přestřelky a akční scény dobře natočené...musím ocenit pěkné záběry z Říma i New Yorku, hned mám chuť se tam rozjet na kukandu. Velký výběr asi dobrých zbraní a po dlouhé době pěkný pohled na Keanu, ale jednou a stačilo :)
Správní chlapi (2016)
Totální kravina o ničem, tento styl humoru není mým šálkem kávy a dívala jsem se pouze kvůli neodolatelnému Ryanovi :)
Útes smrti (2010)
Film jsem dnes zkoukla a musím říct, jsem dlouho neviděla, tak dobře natočené drama, bohužel na základě skutečnosti, perfektní kamera, reálné scény, nebylo to vůbec trapné jako nějaké jiné filmy o útoku žraloka, prožívala jsem to od začátku do konce. Doporučuji.
La La Land (2016)
Velmi pěkný milostný příběh, který je doprovázený příjemnou hudbou a tanečními vystoupeními. Překvapilo mě, že Ryan je i dobrý tanečník :)))) Přemýšlela jsem, zda i hrál na ten klavír a prý ANO!!! Trénoval 4h denně 3 měsíce v kuse, to je neskutečné, fakt klobouk dolů, frajer... Film se mi líbil, příjemně ladění, ale zbytečně natažený a dlouhý, chvílemi jsem se dost nudila a nebavilo mě to, 1,5h by zcela stačilo. Příběh nebyl vymyšlený špatně, ale chybělo mu trochu nějakého oživení, a o tom závěru se vůbec nebudu vyjadřovat, ten mě fakt naštval a nelíbil se mi, na druhou stranu to tím bylo více ze života a nebyla to taková pohádka. LALALA
Pravý rytíř (2016) (TV film)
Ve srovnání s ostatními pohádkami nebyla úplně špatná, ale pro mě byla totálně nudná a nebavila mne, ale znám horší, tak proč ne :)
Slíbená princezna (2016) (TV film)
Tak hnusnou princeznu a ještě k tomu to měla být zlatovláska jsem dlouho neviděla!!! Neskutečně nás iritovala a ta hnusná paruka dala fakt všemu korunu! Slátanina totální, říkáme tomu parodie na tuto nádhernou pohádku a fakt filmaři styďte se, totálně vyhozené peníze, s komentáři musím souhlasit, ostatní princezny vypadaly jak lehké děvy, pirát ušel, ale sem se moc nehodil a pokus o moderní pohádku zcela selhal, nikdy více! Jediný, kdo to trochu zachraňoval byl Honzík Cina :)