Recenze (46)
Batman vs. Red Hood (2010)
Klasická ruční animace rozhodně neurazí. Navíc je to slušně brutální na "animák". Škrcení, ustřelování hlavy, umlácení páčidlem.. a to vše s krví. Soundtrack je snad největší plus. Jde s temnou atmosférou ruku v ruce. A příběh. Bál jsem se jak bude debilní (zatím jsem se k žádnému DC/Marvel animáku nedokopal, takže jsem neměl představu a spíše jsem si myslel, že to bude buď přepsaný komiks bez krve a nebo něco trapně naivního), ale příjemně překvapil. Je to sice pouhé "nový záporák - bitka - problém - finále", ale příjemně okořeněné. prostě super! :)
Mortal Kombat: Rebirth (2010)
Tohle má atmosféru! Jestli bude celovečerák stejně "reálný", bude to prostě kulervoucí. Nebo katastrofa..
Avatar (2009)
Svět to má dobře vymyšlený, na samičky se díva dobře a skoro nahá Sigourney je třešnička na dortu. Ale to je tak všechno. Jdu si pustit Albion..
Barbar (2009)
Pomalé, temné, tiché, brutální a plné nádherných obrazů.
Hanebný pancharti (2009)
Vic panchartů to chtělo. Potenciál z traileru se objeoval práve jen ve scénách s nimi..
Koralína a svět za tajnými dveřmi (2009)
Nádherné. Kouzelné. Rozkošné. Ale taky děsivé. Deprimující. Temné. Atmosférou podobné Čarodějovu učni a Vincentovi. Prostě dokonalé.
Pařba ve Vegas (2009)
Muhahá. Parádní jízda! :)
Bronson (2008)
Takový jiný "vězeňský" film s parádním Tomem Hardym.
Dead Set (2008) (seriál)
Klasická Zombie-akce s originálním prostředím. Má to u mě velký plus za konec. Konečně víme jak to s něma dopadá a né, že jen odletí/odjedou/odplavou/whatever :)
Kat: Válečná zóna (2008)
Punisher ve stylu krvavých béček let 80.? Nekompromisní záběry jako v komiksu? Ano. Nic víc, nic míň. Nečekejte žádný extratřídový herecký výkony. Čekejte jen Franka Castla. Takovýho, jaký má být.