Recenze (46)
Firefly (2002) (seriál)
Který [něco čínsky] to utl? Jeden z mála (neanime) seriálu, který mě bavil od začátku do konce. Těšil jsem se na každý další díl a čekal, cp nového se o posádce dozvím. Ale teď? Co je pastor zač? Co River? Kayleen? Atd? To se asi nedozvím. [něco čínsky] vždyť je tu ještě Serenity. Jdu se dívat.
Barbar Conan (1982)
Nepřekonané a nejspíš i nepřekonatelné fantasy se skvělým Arnoldem a ještě lepší hudbou. Tenhle film mě vždycky dostane.
Grindhouse: Planeta Teror (2007)
"Nezastřelte sami sebe. Nezastřelte se navzájem. Ale hlavně... Nezastřelte mě!" Tenhle film snad ani lepší býti nemůže! Takhle má vypadat béčko.
Howlův kráčející hrad (2004)
Steampunková pohádka z rozvernou babčou v hlavní roli? To všechno v Miyazakiho kresleném kabátu, jemuž neumím odolat? A k tomu všemu strašák ve skvělém fraku! Tenhle film prostě miluji.
Ponyo z útesu nad mořem (2008)
Jedna z nejkouzelnějších pohádek, co jsem kdy viděl.
Donnie Darko (2001)
Bylo to zvláštní.
Pařba ve Vegas (2009)
Muhahá. Parádní jízda! :)
Dead Set (2008) (seriál)
Klasická Zombie-akce s originálním prostředím. Má to u mě velký plus za konec. Konečně víme jak to s něma dopadá a né, že jen odletí/odjedou/odplavou/whatever :)
Koralína a svět za tajnými dveřmi (2009)
Nádherné. Kouzelné. Rozkošné. Ale taky děsivé. Deprimující. Temné. Atmosférou podobné Čarodějovu učni a Vincentovi. Prostě dokonalé.
Chage and Aska: On Your Mark (1995) (hudební videoklip)
Kolik krásného se může vejít do tak krátkého. Miyazaki je bůh! Jediné co bych vytknul je vážně ta délka. Tohle mělo býti dlouhé, i když si to na druhou stranu nedokážu představit.