Oblíbené filmy (10)
Blade Runner (1982)
12 opic (1995)
Co k tomu napsat? Willis je borec. Pitt čaruje. A ta beznaděj mrazící v zadech při závěrečných 15 minutách, kdy už víte jak to skonči. Té se nic nevyrovná.
Pí (1998)
Requiem za sen je film s poselstvím..tohle je depresivni prasárna, nenechající vás vydechnout. A o čem to vlastně bylo? Jak to dopadlo? Sean Gullette, Aronofsky, hudba, obraz s psychologický roztrhání zdravé mysli je na tomhle filmu dokonalý. 6/5
Princezna Mononoke (1997)
Ghost in the Shell (1995)
Princezna Nevěsta (1987)
Ghost Dog - Cesta samuraje (1999)
Donnie Darko (2001)
Bylo to zvláštní.
Barbar Conan (1982)
Nepřekonané a nejspíš i nepřekonatelné fantasy se skvělým Arnoldem a ještě lepší hudbou. Tenhle film mě vždycky dostane.