ForGump

ForGump

Jiří Vlček

okres Kladno

3 body

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2 3 4 5 7 9
    • 12.10.2017  15:01
    Sněhulák (2017)
    **

    Val Kilmer stále žije, ačkoliv nevypadá dvakrát dobře a to byl asi důvod, proč dostal tuto roli s rozstřeleným obličejem. A to je asi tak všechno, nic nového jsme nedozvěděli. Snad jen to, že Sněhulák není kvalitativně nic víc, než další část z libovolné německé detektivky typu Big Ben či jeden z horších dílů Midsomerských vražd, každopádně aspoň lépe natočené, byť některé ty paralelní střihy jsem nechápal a z hudby Beltramiho měl vztek, tak aspoň ty zasněžené hory s fjordy. P.S. Zase ten klišé detektiv, tentokrát nijaký Fassbender, tedy chcípacký alkoholik s rozvrácenými vztahy, to už je nějaký folklor. 30%

    • 5.10.2017  22:02

    Tohle filosofování mě skoro tři hodiny zabíjelo, navíc nelze říct, že by to byly všechno myšlenky dostatečně sofistikované o existenci lidstva a smyslu jeho bytí, ale každá věta má v sobě určité nadpozemsko a zvláštní neadresnost, chvílemi to vypadá jako kdyby postavy byly knihy, které ze sebe vypouští spoustu slov a nezájem z vaší strany často přichází. Film s označením - čekání na Harrisona (btw téměř 2 hodiny trvající, čili za ten samý čas a méně, mi v Arrivalu Villeneuve vyrazil dech, což se zde rozhodně nestalo) a následné prozření při konvenčním konci (vlastně celý příběh mi připomíná ohranou detektivku, zabalenou do spousty slov a nadslov), kde tedy bojuje někdo proti někomu. Naštěstí, jenomže to nedělá dobrý film jako celek, tu dlouhou stopáž kompenzovala vizuální stránka, ve které sleduje opravdu všelijaké kameramanské nápady v zajímavě vytvořeném dystopickém světě, který, ať chceme nebo ne, působí zatraceně depresivně, génia Rogera Deakinse, mnou zvaného DiCaprio Behind the Scenes (bohužel jak známe am. akademiky a po loňské zkušenosti aneb odstřelení Příchozích, ani tento film nejspíš nebude pro něj tím vítězným) a konečně dunivě magická hudba ze stáje Hanse Zimmera. Upřímně má zvědavost byla především na Villeneuva, jak se dokáže popasovat s takovým věhlasným kultem. Jako režisér umí postavit efektně scény, aby něco vyšlo z bodu A a došlo do bodu B a funguje to, takže za něj jsem vlastně spokojený, jenže samotný příběh je mírné vakuum. 60%

    • 17.9.2017  00:42

    Tenhle film prostě frčí (ve stejném tempu jako hlavní hrdinka sama), to je bez debat, a proto jsem byl celé dvě hodiny u vytržení a posledních patnáct minut naprosto převálcován. Důmyslný scénář a Jessica Chastain = spektakulární výsledek, pod heslem Earthquake. (''Byla jsem označena parazitem americké demokracie.'') 90%

    • 7.9.2017  20:36
    Trapný padesátky - Zrození (E02) (epizoda) (2017)
    odpad!

    Prosím. prosím zabijte ty postavy, ale nejdříve tu paní, co to napsala jako pravdu o životě. Díky dostáváte zlatého bludišťáka. 0,1/10, proč? protože Sousedé.

    • 28.8.2017  23:47

    Co to kurva bylo? Ubohost s absurdně čitelným, feministicky přímočaře trapným, nenápaditým humorem (''Uklízečka je v hajzlu - Co? - No, uklízečka uvízla na záchodě.'' nebo ''Jestli tady běžel manžel? To je to nudný doma?'') a ''protřelou'' zápletkou s jakousi trasou D, kdy žena, hledající svého muže, prostřednictvím mobilu a s buchtou v ruce, zabloudí k ženě s parukou, která snídá jahody a vyčichlý sekt a je úžasná a hodně š*ká, pak se omylem dostane do baru, kde se dá do uklidu, a pak ještě něco se záchodem a vykutáleným závěrečným odhalením. Po Rudym, Pečeným Kohákovi a vlastně i té Martě a Věře, další superpřešlap ČT, která občas skutečně šlápne do koňského lejna. Tady ale hluboko. 15%

    • 27.8.2017  21:28

    Při dnešním druhém díle jsem zažil pocit fyzické bolesti a vzteku, co za bláboly vychází z úst herců a jak supernevtipné ty pokusy o humor jsou. Nechápu, co jsou scénáristé zač, ale příčetní nejsou rozhodně a potvrdilo se mi, že jedině Petr Nárožný je super. Už asi radši stačilo. 20%

    • 27.8.2017  20:57

    Hrozný scénář, bláboloidní dialogy, humor typu pokus omyl, režie není, hudba z jiného časoprostoru, Kapitán Exner nezajímavý (M. Dlouhý není špatný herec, ale tohoto detektiva tady IMHO nemůže už nikdo zahrát) a z dnešního pohledu mimozemský, jeho dva poskoci jsou totálně čitelné figurky, a vůbec všechny postavy jsou průhledné jako sklo a nemají nic k upoutání. Jeden kritik kdysi říkával o blbých filmech, že jsou Nuda k posrání, nikam to nesedí víc. 30%

    • 24.8.2017  13:39
    Taxi 121 (2016)
    **

    Obrovská škoda. Tady ten potenciál leží, ale nikdo ho jaksi nesebral. Dlouho už mi to nebylo u nějakého českého filmu tak líto. Jenom by to chtělo lepší herce (hlavní pár je kurevská mimóza) a především lepší schopnosti scenáristy, protože to plkání a pseudofilosofování se v celém filmu nedá ani poslouchat. Škoda, opravdu náznaky tam jsou, včetně originálně vystaveného, ale bídně provedeného závěru. 40%

    • 24.8.2017  13:29
    Temná věž (2017)
    ***

    Trošku se mi zdá, že Temná věž chtěla být něčím víc, vzhledem k tomu začátku jako z Lost, jenže nebyla a stala se z toho absolutně tuctová záležitost, s předpokládaným vývojem, plná stříleček, naháněček, mrtvých a pomst. Scenáristé taky vůbec neřeší, proč se děje, co se děje, proč má někdo tyhle schopnosti a jak nim přišel či proč tenhle člověk má tuhle motivaci. Žánrově nesourodé, každou chvíli něco jiného. Sci - fi fantasy, poté náznak hororu, trocha westernu, aby nakonec mohla přijít desetiminutová komediální sekvence, jež jako by jsem ani nepatřila. Jenže tohle všechno je nějak jedno, jednoduše řečeno tenhle film je bohapustý mindfuck a velice záleží, jak naladěni při jeho sledování budete. Pokud budete jenom sedět a koukat, tak si řeknete, že to není nic co by Vás uráželo. Užijete si oba dva hlavní herce, McConaugheyho čarování a Matrixovou práci s kulkami a Elbovo zabijácké sólo v baráku s portálem, jenž mi připomněl Neesona v Taken. Prostě nic převratného, ale na druhou stranu horší věci už tu taky byly. 50%

    • 21.8.2017  22:57

    Tarantino je number 1. Při většině jeho filmů, asi u jediného režiséra na této planetě, chci aby byly delší a delší a měly ještě více soundtracku. Studnice nápadů, názorů a jedinečný člověk nad věcí a cílevědomý, pro něhož není problém setřít ku - klux - klan či sám sebe nechat vybouchnout. Ještě větší mám k němu respekt kvůli hercům, které obsazuje, a co z nich dostává, chci za prvé říct, že Christoph Waltz je geniální chlap s povolením zabíjet, Leonardo DiCaprio je ďábel s bílým dortem a pilkou, Jamie Foxx je big fucking smart nigga s kolty proklatě nízko a Sam Jackson je věčný. Carry on, Quentin! 90%

    • 18.8.2017  17:06
    Tři bratři (2014)
    ****

    První zhlednutí mě vyloženě znechutilo, ale nějak mi něco říkalo, abych si to pustil znovu. Stalo se a mě došlo, že ten film, moc dobře ví, že je v některých momentech over the top a nestydí se za to. Takže je potřeba se naladit na podobnou notu a vězte, že se přenesete přes všechna úskalí typu např. co vteřina to písnička. Navíc svěrákovská originalita (pseudokomunikace s dětskými diváky, směrování příběhu vypravěčem), dobře obsazení herci a super prostý holub Pavel Liška. 70%

    • 18.8.2017  16:41

    Když jsem před nějakým půl rokem, s vědomím srpnové premiéry, četl knihu, vyvstávala ve mně obava, že ten sled epizod bude obrovský problém dostat do nějakého funkčního scénáře, který by měl dramatický oblouk a hle, sedíte v kině a na plátně se Vám téměř doslova zhmotní ona kniha se všemi obavami, jaké jste měli, což se rovná vyloženému zklamání a prostým konstatováním - tenhle film se neměl nikdy natočit (třeba krátkometrážní seriál by byl lepší), neboť ve výsledku vypadá jako rozsypaný čaj. Emočně nefunkční film (emoce se někdy vyvolávají až příliš okatě), postavy nejsou dobře rozkreslené (některé se objevují z čista jasna) a nějak je jedno, co se s nimi stane, protože scénář nedopřeje divákovi jakékoli vcítění se do nich (největší škoda je to u příhod s Vlkem (znovu skvělý O. Kaiser), protože to by mělo potenciál, ale kdesi byl zašlapán), snímek je bezdějový s nahodilými příhodami a občasnou toporností dialogů, kde ani herci a děti (přičemž nutné říct, že ani jeden z dětských herců není přesvědčivý) nemají šanci s tím, cokoliv udělat (i když Svěrák st. si roli učitele zahrál skvěle). Pozitivním se zdá, že na druhou stranu některé ty epizodky, byť na sebe nenavazující, mají docela vtip a šmrnc (řezání stromečku nebo etudu s americkým benzinem), překvapí i naturalistické scény se psem či stahováním králíka z kůže a řemeslně si také není nač stěžovat, ale rok 2017, který měl být rokem silných filmů se stává festivalem povzdechů nad tím, jak si režiséři výborných filmů z let předešlých, kazí reputaci. 50%

    • 17.6.2017  15:49
    Grimsby (2016)
    **

    Nevím, jak moc je Sacha Baron Cohen nemocný, ale točit stále stejné filmy, se stejným fekálním humorem, už ani zdaleka není vtipné. Docela mám chuť srovnávat s MacFarlanem, jeho filmy mají podobně obhroublý humor a velice trefné popkulturní narážky, jenže narozdíl od něj Cohen nezná míru a několikrát si to možná ani neuvědomuje. 30%

    • 13.6.2017  18:37

    Nečekaně špatné až se mi tomu věřit nechtělo. Ve své podstatě vždy se odlišující Hřebejk s Jarchovským velice silně zapadli do tuctovosti dnešního českého filmu či seriálu. Milostné drama, což je žánr, který se dá zvládnout, pokud je dobrý scénář, ale v tomto případě si Petr Jarchovský velmi nepříjemným a neopodstatněným způsobem zahrává s brakem červené knihovny a pro ně tak typickou formou milostného trojúhelníku, přičemž ho v konečném důsledku ani nechce rozvinout a nechá ho prošumět opravdu šíleným způsobem a nepochopitelným zacházením s postavami. Přičtěme k tomu, že ani režisér Hřebejk nerežíruje dobře. Bezeslovné scény, v nichž se pouze někdo na někoho upřeně dívá jsou velice hloupé, samoúčelné a patetické scény uměle vykonstruované, kdy děti probíhají mezi záhony ve skleníku, topornost některých vět, jenž zní z úst postav jako z chodících knih či opravdu nesmyslně zdlouhavá štědrovečerní večeře (i kvůli níž se stopáž dostává za dvě hodiny), při níž jen rezignovaně kroutíte hlavou. Stamilionový rozpočet se nejvíce projevuje ve skvělé výpravě (a nejspíš v honorářích herců), ale opravdu to nic neznamená a jsem až zděšen, kam se ti kdysi dobří tvůrci poděli a dopustili tento snímek, který se jmenuje Zahradnictví, ale absolutně pro to není důvod. 30% P.S. Ondro Sokole, drama opravdu ne!

    • 3.6.2017  02:59
    Domek z karet - Série 4 (série) (2016)
    *****

    100%

    • 3.6.2017  02:59
    Domek z karet - Série 3 (série) (2015)
    ****

    Třetí řadu, která především slouží jako předkrm před čtvrtou daleko výživnější řadou, bych označil jako nejslabší, přesto jsem opravdu rád za prostor, který scénáristé poskytli Dougu Stamperovi a nechali rozvinout jeho postavu do velmi zajímavých obrátek, kdy všechno vrcholí závěrečnou epizodou, v níž činy mají svá opodstatnění právě díky tomu. 80%

    • 3.6.2017  02:58
    Domek z karet - Série 2 (série) (2014)
    *****

    95%

    • 3.6.2017  02:58
    Domek z karet - Série 1 (série) (2013)
    *****

    100%

    • 3.6.2017  01:13

    Tohle mělo absolutně všechno, co si jen dovedete představit. Neobyčejné. 100%

    • 24.5.2017  19:01
    Decibely lásky (2016)
    odpad!

    Film, který působí fyzickou i psychickou bolest. Scénář ani režie neexistuje, taneční a pěvecká čísla jsou nahodilá a veškeré věty, vycházející z úst zúčastněných, jsou tak příšerné a pseudomoudré - zoufale se deklamuje - ''Není všem dnům konec''. Beztvaré postavy se toulají, podobně jako v Prázdninách v Provence, zjevují se, kde chtějí, řeší úplné nic a některé jsou tu zbytečné jako Lucie Vondráčková. Herci buď přehrávají nebo vůbec nehrají a asi nejvyrovnanější je kupodivu Petra Svoboda či Pavel Horváth, což budí velký úsměv a obrovskou tragédií je kamera Vladimíra Smutného, ano jednoho z našich nejlepších kameramanů (snímal všechny filmy Svěráků od Koljy), je statická nebo zvláštně rozhozená. O hudbě stačí říct, že Michal David umí složit dobrou melodii, ale když se k tomu připojí ty jeho rýmovačky, tak se člověku hned obrací oči v sloup a i sám skladatel se ve filmu objeví a zpívá v klubu praskajícím ve švech, přičemž publikum jsou samí teenageři, což je bizarní, protože Davidovou cílovou skupinu ve skutečnosti tvoří především lidé ve středním věku. Další z obrovských přehmatů české kinematografie, alespoň, že se tam ten Karel objevil. 5% P.S. Má se to odehrávat v Plzni, což je několikrát zmíněno, ale proč při hackerském zjišťování adresy bydliště podvodníka s fotkou, se na mapě objeví tečka na severu Čech. Slovy klasika - ''Tohle je pod mojí rozlišovací úroveň''

    • 23.5.2017  00:48
    Ceny Anděl 2016 (TV pořad) (2017)
    ***

    Komornější prostředí Andělům sluší více než poloprazdné Karlínské divadlo, přesto zase nevyrovnaná show, a přestože už svou averzi na moderátora jsem již nesčetněkrát projevil, nedá mi, abych si nepovzdechl nad tím, proč organizátoři stále sahají po nejnudnějším a nejnevtipnějším uvaděči. Tak odbyto. Multilingvistická hudební čísla byla vesměs fajn, pokud tedy nepočítám velice bizarní Prago Union s Davidem Kollerem, jen tedy Lenny s Martou Kubišovou si daly takový battle of languages live a neznělo to dobře, což je veliká škoda. Každopádně vrcholem se stala pocta Radimu Hladíkovi, jíž vyšvihli velcí kumštýři. Čtyřnásobné ocenění Lenny jen dokazuje její aktuální pozici na (a nejen) zdejší hudební scéně a za sebe říkám - po právu a rozhodně i Thom Artway či neocenění Light a Love mají velikou budoucnost. 60%

    • 20.5.2017  22:31

    Umělé banální nic jako od Pilcherové, Steelové nebo jakékoliv jiné ''spisovatelky'' červených knihoven s lepším obsazením, hrající si na Sex ve městě, se záběry noční Prahy či lyžařského střediska z dronu, hrůzným dabingem, prvoplánovým humorem, postrádající děj a uvěřitelné postavy. 15%

    • 27.4.2017  13:07
    Prázdniny v Provence (2016)
    odpad!

    Váhal jsem, stejně jako u Pohádkáře, jestli tomu vůbec dávat nějakou hvězdičku, tam jsem byl z dnešního pohledu rozumný a dal mu dvě, tady ale už končí veškerá legrace a nakonec se usvědčuji, že ani nebyl důvod váhat, protože jsem pocítil absolutní zmar. Totálně prázdná záležitost (takové horší Zahulíme, uvidíme) odehrávající se ve Francii, jak již název napovídá, u níž jsem neodhalil důvod, proč vznikla, ačkoliv konspirační teorie by byla - všichni byli zhulení lanýžem, stejně jako Kotkovo postava, který kdyby na to přišlo by si ubalil a vyhulil i použitý prezervativ, a dostali chuť na punk a anarchii. Vůbec všechny zdejší postavy se potácejí od jedné nelogické situace k druhé s naprostou bezstarostností pod vlivem ROSÉ či trávy. Pokud si člověk uvědomí, že režisérem je Vladimír Michálek, kameramanem Martin Štrba, a ta stejná jména jsou podepsána pod filmy jako Je třeba zabít Sekala, Babí léto nebo O rodičích a dětech, chce se skoro nevěřit. Každopádně výše zmínění pánové už mi začínají lézt na nervy se svou tvorbou posledních 5 let (mohou poděkovat HBO, že mohli natočit Mamon), a víceméně by se dalo říct, že právě Prázdniny v Provence svým obsahem shrnují onu poslední pětiletku. 10%

    • 24.4.2017  22:40
    Single Lady: Jízda v Óčku (TV seriál) (2017)
    *

    To si takhle říkáte při pohledu na jména tvůrců, hele tolik dobrých herců hmmm, hele režisérka Rudolfová, která má docela filmařský talent, byť její filmografie je trošku žánrově odlišná hmmm, hele produkuje to Lucky Man Ondříčka, to jsou vlastně ti, co byli u Anthropoidu a Ztraceni v Mnichově hmmm, tomu se prostě musí dát šance a musí to být velice fajn.... A hle není. Největší problém je ve scénáři a dialozích, které mají být vtipné (používají i vulgarit, řekl bych v každé druhé větě), ale pardon tedy, tomuhle se už snad nemůže nikdo smát. Postavy, z níž hlavní je Jana Plodková coby ''drsná'' ředitelka televize, jež se se svými podřízenými, kteří jsou náramné karikatury, třeba stereotypní postava blbé sekretářky či ambiciózní zamerikanizovaný blbeček, řeší polovinu 15 min dílu, (asi po vzoru Tarantinovského rozboru v Gaunerech) slovo prcačka a my se jim u toho máme smát. Mně z tohohle vychází pouze pseudocool slátanina, která se asi zhlédla v tom množství korporátních komedií z USA, ve kterých hrají Jason Bateman, Jennifer Aniston nebo Seth Rogen, ale za žádnou cenu to nefunguje. Mafra nebo Pleytvák či co, prostě nebude nikdy Stream, ani kdyby se na hlavu postavili, ačkoliv to může Andrej velice jednoduše zařídit, řekl bych mávnutím kouzelného dluhopisu. -%

    • 18.4.2017  21:44

    Paradoxně snesitelné, a nejen to, i v mnohých chvílích zábavné, ale nemůžu si pomoci bylo to jako, když se potkají Rafťáci a často zmiňované S tebou mě baví svět, přičemž Kotek s Mádlem tu mají své ''klony'' a trojice hlavních představitelů s dětmi vyrážejí tajně na říční výpravu, kdežto jejich manželky vyráží na kola u stejné řeky. Každý zmíněný film tu má svůj odkaz a byly evidentní výraznou inspirací. Scénář, jak už to někdy u rodinných filmů bývá, používá kličky, které postrádají logiku, ale především tento snímek stojí na hereckých výkonech, vítězem je Čermák, za ním sympaticky podaný diplomatický a pravdomluvný právník Langmajer, i dětských, neboť se tady hlavně Poledňákovsky nepiští či neječí a režisér děti ukočíroval slušně a vtipných gazích a dialozích, což se docela daří, byť to není bez ztráty kytičky (třeba ''Máte něco k jídlu?'' - ''Párky.'' - ''A něco bez masa?'' - ''Párky..''). Tradiční vkládání sponzorů, kteří jsou téměř všichni v obraze během prvních 20 minut, už není nic výjímečného. Scénárista Marcel Bystroň, jehož filmografie není rozhodně žádný Louvre, se poprvé představuje solidním a nedebilním filmem a přináší zkousnutelnou rodinovku. 50%

    • 10.4.2017  21:10

    Jako vtipné to je... Hlavně Jiří Dvořák z něj jde respekt na sto honů. A naprosto nesmyslnou linkou prostitutka - ženáč se definitivně potvrdilo scénáristické vaření z vody.

    • 10.4.2017  01:46
    Zádušní oběť (TV film) (2017)
    **

    No je vidět, že ani sebelepší scénárista už nedokáže napsat příběh, který by byl smysluplný, promyšlený, zajímavý, bez patosu, psycha a divadelních monologů a dialogů. Navíc podobné vendety už tu párkrát byly v několika variacích. Takhle vysoko hodnotím pouze zvládnutou technickou stránku, u které všechno zapadalo do sebe, jak mělo, přičemž obzvlášť u hudby došlo na zkrocení Kocába a napravení šílenosti z Jana Husa i s přispěním houslí Pavla Šporcla. 40%

    • 3.4.2017  22:36
    Sedmilhářky (TV seriál) (2017)
    ****

    Nezastírám, že mám s podobným typem seriálu velké potíže. Myslím tím, takové jako Sex ve městě, Zoufalé manželky atd. Prostě ty feministické, což není nic šovinistického, ale nějak mi většinou dialogy nejdou přes uši. Sedmilhářky nejsou úplně to samé. Jednak je to všechno ve scénáři, který zdobí vztahová zápletka plná rodičovských a partnerských roztržek spojená s krimi, na kterou nás to připravuje. Používají se flashforwardy (povětšinou výslechy + záblesky a útržky), podle nichž si každý divák může různě vymýšlet a konstruovat, jak, kdo a proč udělal, to co udělal. Navíc jen v prvním díle nabídl důsledné prokreslení postav a jejich chování z několika úhlů. Druhak mají štěstí, že je dostal do rukou Jean - Marc Valleé, což není v žádném případě žádný nazdárek. Režijně jeden z nejlepších lidí, který ví velmi dobře, jak zapůsobit na diváka a servíruje působivou vizuální stránku plnou řemeslných nápadů. A do třetice štěstí v obsazení. Reese Witherspoon, Nicole Kidman (manžela jí hraje můj oblíbený Alexander Skarsgard) nebo Laura Dern jsou jak jinak, než skvělé (navíc skvěle do svých rolí padnou), ale také Shailene Woodley, která podstoupila docela skok od rolí v teenagerovských filmech a vypořádala se s tím se ctí. Všechny hrají bohatší matky v různých fázích života, jejichž nejhlavnějším zaměstnáním je starost o děti, ale mnohdy se chovají hůř než ony, žijící ve lži v určité fázi rozpuku. UPDATE: Vskutku grandiózní finále velmi ale velmi výborného a mimořádného seriálu, který nelze nedoporučit. Skvostný scénář (perfektní stavba vyprávění, napínavé a gradující), vypiplané dialogy, dokonalá režie, střih (především ten závěr měl grády), hudba (poslední díl s Elvisem) a přesné herecké výkony (navíc i pěvecké aneb Zoe Kravitz otce nezapře), skládají mozaiku dokonalého seriálu.

    • 3.4.2017  21:15

    To natahování na sedm dílů se nemile podepisuje na záživnosti, jednak scénář a dialogy nejsou ničím, coby mělo potenciál vyplnit tento rozsah (také pan Hudský není Štěpán Hulík), ta rozvětvenost děje a velká hromada postav není dobře a po dnešním díle nabývám dojmu, že se tady někdo nechal inspirovat Mamonem, ale třeba je to jen bezdůvodné podezření. Také typologicky se někteří, především hlavní, představitelé nedají brát vážně, např. Vilhelmová nebo Donutil, který hraje šéfa "Nehnubrvou" nepřesvědčivě, že to vyznívá až parodicky. 40%

    • 26.3.2017  22:03

    Moc se mi líbí originální námět s prozrazením vraha (asi). Rozjezdy jsou vždy poněkud zrádné, a tak po parádním úvodu, přichází mdlejší rozdávání karet, byť opravdu s chutí chválím řemeslnou stránku a už po několikáté chci vyzvednout na piedestal kameru Martina Žiarana. Nadějné to je. 65%

<< předchozí 1 2 3 4 5 7 9
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace