Recenze (16)
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
Velké očekávání....obrovské zklamání. Nudná,nezajímavá a zmatená podívaná. I nejhorší film od Marvelu byl lepší než tohle!
Pacific Rim - Útok na Zemi (2013)
Celkem zklamání...čekal jsem víc.
TACHO (2010)
Je zajímavé,že většina odpadových komentářů nehodnotí film,ale vyznavají se z toho jak moc Landu nesnáší. Já naopak mám hudbu Dana Landy moc rád. Jenže tohle "dílo" je vážně odpad. Scénář,herecké výkony...bída...vše kromě hudby...ta je super!!!
Kvaska (2007)
Landovu hudbu mám hodně rád....ale tento film je kromě hudby naprostá sra*ka!
Daniel Landa - Vltava Tour 2003 (2003) (koncert)
Je docela sranda číst ty "inteligentní" odpadové komentáře. Vynikající koncert...
Vozová Hradba (2011) (koncert)
Vynikající koncert,kterého jsem měl tu čest se zúčastnit...skvělá atmosféra...Landova hudba je pro mě srdeční záležitostí!
Tohle je Sparta! (2008)
Absolutní píčovina...Kdo se při tomhle může smát???
Hellraiser: Revelations (2011)
Fanoušek jen se slzou v oku vzpomíná na první a druhý díl.
Pekelní andělé (1930)
Většinu filmu celkem nuda,ale zavěrečná půlhodina naprosto úžasná!
Modrý Max (1966)
Brilantní letecký film z Velké války. Asi nejlepší jaký byl natočen. Výborná technická stránka i příběh.