Recenze (13)
Pupendo (2003)
Kmnsmus je svinstvo, blšvci jsou svině!
Spectre (2015)
Spectre je takova menší klasika, ale rozhodně stojí za shlédnutí. Myslím že Casino s Craigem asi nic nepřekoná a vzhledem k tomu že Skyfall mi nepřišlo tak nějak "bondovské", Spectre splňuje očekávání. Má to teda jednoduchou zápletku na to, že to trvá tak dlouho, ale to se dá překousnout. Podle mě zábavnější než Skyfall.
Hobit: Bitva pěti armád (2014)
Když jsem to viděl poprvé, nevěděl sem co si myslet. Dokonce sem si kvůli tomu koupil knížku Hobita, protože mi ten film připadal "divnej". Po přečtení knížky už vím, že Peter Jackson je absolutní génius, vytěžil z toho co mohl a ještě víc, je to super. Samozřejmě se to nemůže srovnávat s Pánem Prstenů, ale v rámci Hobita se to prostě povedlo.. škoda jen že to nezanechává dobrý dojem hned po prvním shlédnutí.
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Verze z roku 1977 je mnohem lepší!
23 (2007)
Součet čísel na mé poznávací značce je 23..sakra..
Světová válka Z (2013)
Nejlepší zombie film, který jsem kdy viděl. Konečně mi to dává všechno smysl. Brad Pitt super!
Kameňák 4 (2013)
Panebože proč někdo dělá takový zbytečný věci.
Eragon (2006)
Radši si znovu přečtu tu modrou bichli, než abych si to pouštěl ještě jednou.
Jurský svět (2015)
Opravdu dobré pokračování dinosauřího dobrodružství. Není to první díl ale i tak se to povedlo. Dinosaurů habaděj, zápletka ucházející, herecké výkony dobré. Myslím, že pokud se nebudete šťourat v tom, jak se sakra raptoři naučí poslouchat na slovo, posléze přeskakovat od jednoho "alfa samce" k druhému, tak se vám to bude líbit. Povinnost pro fanoušky Tyrannosaura.
Rohy (2013)
Hezký příběh. Škoda toho obrovského, černého a ohnivého kozla na konci.