Recenze (602)
Abraham Lincoln: Lovec upírů (2012)
nuž, ako zľahka braný akčák....v poho....upíri sú pre dnešných filmárov zrejme ako glutamát alebo sójovka......zrejme majú vylepšiť každý žáner, ale tak...
Ace Ventura: Zvířecí detektiv (1994)
je to nezabudnuteľná spomienka na detstvo a Carreyho brutálne gagy......a ešte k tomu zvieratá....kopa zvierat
A.C.O.D: Děti rozvedených (2013)
v očakávaní najhoršieho amerického rodinno-dysfunkčného prúseru musím povedať......fajn, ale nie na zasmiatie a štáb to na koniec pokazil, ked pri titulkoch všetci z rozvedených rodín povedali, akí sú z toho trumatizovaní.....a diváci čo? film vzniká ako pomoc pre diváka či pre tvorcu?! či v amerike má tvorca a jeho katarzia prednosť?
Addamsova rodina (1991)
v troch/štyroch rokoch boli Addamsovci môj obrovský vzor a predstava funkčnej rodiny......boli súdržní, jednotní v názoroch a odolní voči kritike zvonka :-)........film to pekne a vo farbách vystihol!
Addamsova rodina 2 (1993)
ú, morbídnosť ako čerstvá smola.....pripomína mi sladké drievko ( lékořice).....skvelá zábava pre pubertálne deti, ktoré pôvodný čiernobiely seriál žrali ako škôlkari (ehm, akože ja)
Adela show (2010) (pořad)
niektorí hostia boli veľmi dobrí, iní menej.........aj vtipy prísediacich.......uf.......nie vždy podľa môjho vkusu
Aféry (2010) (seriál)
Ale niektoré prípady sú aj za *****
Ajťáci (2006) (seriál)
na prvý pohľad strašne suchá povrchná blbina.....na druhý fantastický oddych s dobrými vtipmi a postavičkami.....no, ako z počítača....za ohromnú poslednú sériu mám chuť dať ešte jednu *. A aj ju dám.
Akční park (2018)
Toto je neuveriteľný horiaci smetiak a ja mám chuť na dumpster diving.
Akumulátor 1 (1994)
riadna facka bedni.......tá sadla!