Recenze (600)
Hobit: Šmakova dračí poušť (2013)
niektoré veci ma nasrdili, napríklad skákanie v deji, ale inak to bola najlepšia hraná rozprávka od Fantaghíro
Divoké kone (2014) (TV film)
toto sledovať dve minúty.....mám dosť......scenár dupe hercov ako kopytá.......počkať?
Sladký život (2015) (pořad)
veľmi závisí od účinkujúcich.....niektorí sú v pohode ba dokonca k popukaniu, iní čisté utrpenie, hneď ako otvoria ústa....na rôzne špeciálne situácie nie je núdza......vidieť Jakubca ako hľadá psa, to bolo čosi!
Zámena manželiek (2004) (pořad)
ech, možno koncept Svokra a Pestúnka v akcií je lepšia..........toto môže funkčné rodiny podpichnúť v štýle ,,susedov trávnik" a dysfunkčné to určite nezlepší, opäť skôr vyhrotí situáciu........a nepáči sa mi, že žena ide často od malých, resp. veľmi prítulných detí ktoré potom z toho majú traumu - a to je fakt zlé....nehovoriac o tínedžeroch/zvyšku rodiny, ktorí sú citliví na súkromie.....veľa cirkusu, veľa napätia, veľa odhaľovania, málo úžitku
Kmotr II (1974)
dám 5 za tie flashbacky s Robertom de Nirom......to prelínanie malo aj zmysel, aj svoju poetiku.....len bolo treba dávať pozor...a celkovo sa mi páčili gestá, nenápadné naznačovanie, inde by to liezlo na nervy, no pri filme o úspešných mafiánoch je to dosť podstatné....nayvše, aj kvôli vývoju postavy Michaela sa zdráham pozerať Breaking bad....Michael Corleone je naj-breaking bad postava....Al Pacino ohromne a pritom decentne dával najavo, ako sa jeho povaha nerda prekrútila do podoby kmotra viac a viac a viac
Matrix Revolutions (2003)
nuž, celá trilógia je ako krémeš.....každý si môže nájsť vrstvu, ktorá mu chutí alebo si mľakať a krochkať nad celkom...len tie bojové pasáže boli pre mňa v danej chvíli nudné.....inak super film bez pocitu vnucovania dákeho posolstva
Matrix Reloaded (2003)
ohromné umenie, skvelé detaily.....takto sa robí sci-fi nového milénia
Babovřesky (2013)
hm, mne sa to, nieže páčilo, ale pozerať sa to dalo...nič špeciálne....tie klebetnice boli skôr smutnou realitou než veselou paródiou.....viem, že klebety vedia v reáli narobiť oveľa viac zla, než ,,súboj" na fare
Terapie láskou (2012)
nuž, toto je jeden z tých filmov, ktorý beží v telke a vy v pohode sledujete, hoci pri tom varíte, jete, čítate veci na internete a iba počúvate.......a nič podstatné neunikne.....ale vzhľadom na o, že Coopera neznášam (mám problém s jeho očami - to isté ako s Chrisom Pineom.....lenže Pine je proste talentovaný a Cooper ani nie....navyše mi príde megafalošný) a romantické filmy neznášam tiež, bolo to o.k.
Tajné životy (2014) (seriál)
zatiaľ sa ľúbi, postavy dosť dobré, dej taký.....predvídateľný, ale nie úplne, nemá to toľko typických slovenských seriálových chýb