Recenze (148)
Problém tří těles (2024) (seriál)
Příjemně překvapilo, zatím baví.
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
Prej "Nástroj osudu". Já jim dám.. takovej... nástroj osudu... že se budou bičovat ještě v na(r)cistický kryptě devětatřicet let zpátky! 65%.
Vřískot 6 (2023)
Ač jsem jako milovník týhle filmový série asi trochu zaujatá, tak i tak tohle byla po delší době zas docela kvalitní kinová věc, nenudná. 65%
Hodně štěstí, pane Veliký (2022)
Začátek docela ok. Dokonce to ani není klasický klišé, jak by každej čekal, ale spoilovat netřeba (ani by se asi v případě tohohle filmu tolik nestalo, tak asi... no.. whatever). Každopádně, pak jsem se docela bála, že když už se děj odehrával asi 30 minut jen v jednom pokoji, tak to tak bude celej film. Jo, bylo to přesně tak. A já nenávidim filmy tohohle typu. A to mám ráda Emmu Trelawney Thompsonovou a to ten hlavní týpek byl kus, fakt že jo. 25%.
Úsměv (2022)
Omfg wtf lol. Hlavní, bradavice mající, hrdinka/čarodějnice byla imho dost nekompetentní, každopádně tam aspoň byla dvakrát skoro nahá, což zpětně vidim jako jediný pozitivum. Ale ten démon v gaťkách a topu na ramínka byl docela zajímavej. Místo děsu ve mně vyvolával dojem metalácké transky na speedu. A takhle asi horor úplně působit nemá, no.
Svatba na první pohled (2020) (pořad)
Jako správnej bizár fan jsem si tohle nemohla nechat ujít. A co se jeví jako hodně neobvyklej začátek manželství, se vlastně ukáže být až nebezpečně tradiční. Baba si třeba po celých dvou dnech (!!!), co zná nastávajícího, stěžuje, že už "to není, jako to bývalo na začátku" (objímání, držení za ruce etc.). Načež vyděšenej novomanžel trapně hledí do země a nejspíš by v tu chvíli byl raději, kdyby spadl do klíčové dírky. Takže nakonec úplná klasika. :) -56%.
Angry Birds ve filmu 2 (2019)
Nejvíc se mi stejně líbil ten znepokojivě roztomilej mizera tuleň, zabouchlej do psa v ledu. https://youtu.be/E9GTwmSxgIg?t=41s
Lví král (2019)
Plusy: Naprosto nádherný ztvárnění pidi lvíčete. Timon a Pumba. Hudba pěkná (přestože remake té původní působí trochu podivně). Mínusy? No... on to vlastně úplně animák ani není. Prakticky to vypadá, že jde o jakejsi super vážnej dokument, co je decentně smixovanej a odlehčenej pár vykradenejma písničkama (což je ale v tomhle případě paradoxně lepší než vymejšlet novou hudbu, chápu), kámošema Timonem a Pumbou, a roztomilým lvím kotětem Simbou. Děsně moralizující, smutný, zdlouhavý, nehumorný. Pro mě zatím nejmíň povedenej animák letošní sezóny. Průměr to splňuje, víc určitě ne. Film k divákovi promlouvá poselstvím: ,,Sice budeš u smrti Mufasy bulet jak želva, místama se nudit, bude to hodně mravokárný a temný, ALE.. nezoufej! Pro odlehčení nabídnem pár remakovanejch písniček, Pumba si třikrát prdne, a ten velkej popcorn stihneš taky celej zblajznout."
Srážka s láskou (2019)
Titul by měl imho znít spíš "Sra*ka s láskou". Jakejsi trapně nalinkovanej můví, kde si Čárlíz hraje na pětadvacítku (ale sekne jí to, to zas jako jo), a můj voblíbenej Rogen je asi stejně sexy jak lůzr Ted Mosby. Pár vtipnějších momentů to možná mělo, ale... upřímně... víte, proč tomu dávám ty 3*? No.. Protože tam hrál stále stejně nádhernej a super hot Alex Skarsgärdů. Nechápu, jak to dělá, že furt vypadá ÚPLNĚ stejně. Možná je fakt přecejen ten upír. Neboco.
Deadpool 2 (2018)
Todlencto ale vůbec nebylo špatný! Morena Baccarin stále NÁDHERNÁ, Ryan taky zvládá svý nastavený standardy, který se očekávaly. Nejlepší hláška? ,,Kdo sakra jsi?" , .. ,,JSEM BATMAN." :-D