Recenze (149)
Banda (2019) (seriál)
Fenomén dnešní doby.
Barry Lyndon (1975)
Než-li film, spíše hraný dokument, recyklující tradice a především životy (obzvláště) anti-hrdinů v 18. století. Esteticky krásný zážitek, což je ovšem u Kubricka na místě stejně tak, jako Burtonova definice - vizuální stylizace. Takže jsem se spíše zaměřil na obsah. Velice zdlouhavé a hlavně absolutně chladné. Takže, více jak tři hvězdy si ode mě tento, pro mě nejslabší Kubrick nevyslouží.
Barton Fink (1991)
Svým způsobem hrozně inspirující snímek. Je možné, že mu budu ještě jednou v životě docela dost vděčný.
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
Ořezaný vypravěč (prodloužená bude nutnost) a nejspíš mě ještě čeká lehké vzdělávání v DC mytologii ("Luthor knows everything?") Jinak perfektní. Dokonce odpouštím i to, že duel Bat x Sup není highlightem téhle dvou a půl hodinové události. Akce ve skladu (Martha) dokonalá ! Postapokalyptická "pouštní" vize opojná a digifinále héroické. Snyder myslel hodně dopředu a já se začínám nebezpečně těšit, co bude příště. Snubák dojal. Geek ve mě zvítězil. 9/10.
BlacKkKlansman (2018)
Diametrálně jiných pět hvězd (Green Book, First Man - absolutní zážitky) ale furt výborná, chytrá zábava a skvělá filmařina. 90%.
Bohové Egypta (2016)
Dojebávání mytologie tentokrát nesedlo. 40%.
Bourneovo ultimátum (2007)
Jeden z nejlepších a nejinteligentnějších akčních spektáklů, co jsem měl možnost vidět. Kluzká ale vypointovaná forma. Formálně správně neosobní a špinavé. Damon x Bourne skvěle kompaktní, akce vynikající (Bourne vs Desh - nejlepší fyzický duel co jsem viděl). Greengrass je machr, u jehož "ultimáta" by se udýchala slavná série M:I společně s většinou bondovek.
Bratrstvo neohrožených (2001) (seriál)
Deset hodin pekla. Po letech stále působivé.. filmařsky ukázkové, lehce monotonní ale působivé.
Bright (2017)
Asi prvních čtyřicet minut je to solidní sračka, kde občas akorát tak sedne nějak fuck nebo shit. Pak ale začne chemie docela fungovat, fucky a shity přistanou ještě líp a na řadu se dostaví výborná akce a s krví se rozhodně nešetří. Takže nakonec díky nižšímu očekávání a většímu nadhledu spokojenost i když přizabitej potenciál samozřejmě zamrzí. Noomi Rapace děsivě moc mrdatelná.
Buchty a klobásy (2016)
... Franco, Rogen a to nejlepší z nich, respektive z jejich fekálního humoru. Navíc, má to přesah a sdělení, což je samo o sobě.. no, zajímavé.