Recenze (52)
Stážisti (2013)
Proboha, co to mělo být? Google má u mě spoustu minus bodů. Takováhle sr***a by se neztratila ani na Netflix v sekci Family movies. A to je žumpa největší.
Mikulášovy patálie (2009)
Tuhle geniální knihu nelze převést na plátno, řekl bych si ještě před nedávnem. Ale ono to jde! Mlátím se smíchy stejně jako u milované knihy! Fakt mě to moc potěšilo!
District 9 (2009)
Ze začátku mě to moc nebralo, ale s postupem času mě to totálně vtáhlo do děje. Má to samozřejmě i slabší momenty, ale když vytrváte do konce, tak nebudete litovat!
Maléry pana Šikuly (1999)
Briliantní!
The Slammin' Salmon (2009)
Stupidní a zároveň brilantní! Chvíli mi trvalo, než jsem se chytnul, ale pak když se to rozjelo...
Moon (2009)
Tohle se zkrátka musí vidět!
500 dní se Summer (2009)
Nemůžu si pomoct, ale maximum hvězdiček!
Svět podle Prota (2001)
Tak takovýhle film hned tak neuvidíte. Napínavý, chytrý a milý.
Princezna Nevěsta (1987)
Tento film se u mě zcela minul účinkem.
Velký Buck Howard (2008)
Neočekávejte nějaké velmi efektní triky s mizejícími předměty a lidmi. Buckovy triky jsou na první pohled jednodušší, ale po skončení filmi si budete říkat: Jak to sakra dělal? Překvapivě dobrý film, zaslouží si alespoň 4 hvězdičky.