Oblíbené seriály (10)
Přátelé (1994)
Je veľmi náročné byť objekítvny a hodnotiť tento seriál dákymu hviezdičkami, pretože napriek jeho nekonečnému počtu sérii a dielov, napriek umelému smiechu v pozadí deja (ktorý mňa osobne vrcholne irituje v týchto sitkomoch) a napriek často nereálnym a nahlavu postaveným scénam, ktoré smerovali dej tam, kde ste vedeli už dve série vopred, že skončí, napriek tomuto všetkému je nemožné mať ho nerád, keď s ním vyrastáte, keď si postavy zamilujete (pretože ó áno, oni sú toho hodné) a hlášky viete odpredu-odzadu.
Zlatá sedmdesátá (1998)
Jediná filmová hláška, ktorú si pamätám vždy a všade: "Ja neviem." (Kelso) Ultimátne vtípky, retro deti kvetov, krúžok v pivnivi a teenage večnezamilovaná mládež skĺbené do legendárnej komédie-seriálu.
Frasier (1993)
Hello Seattle! Asi som zaujatá tým, že som študovala psychológiu, ale Frasierov intelektuálny humor bol dokonalý i svojský zároveň! Jednoducho mal všetko, čo od dobrého, uvoľňujúceho sitcomu očakávam.
M*A*S*H (1972)
Náročné je hodnotiť seriál, ktorého zvučku som podvedome od narodenia vnímala v rodinnej obývačke, ktorého vtípky a hlášky si recitujem vo vhodnej situácii každodenného života a ktorý ma tak trefné humorno-dojímavé ladenie, že mi pri poslednom dieli mi ušla slza, pričom som sa zároveň smiala na vtipoch.
Teorie velkého třesku (2007)
Presne tento seriál zaplnil medzeru v mojich obľúbených, ktorá si vyžadovala inteligentný, avšak sarkastický humor, duševnú poruchu, tupú blondínku a pár vedcov, nerdov.
Hra o trůny (2011)
Asi som poznačená kvalitnými Martinovými knihami, z ktorých seriál čerpá, ale už dlho som nezažila, aby v jednom dieli bolo toľko sexu, násilia a zvrátenosti, a pritom to bolo tak kvalitne spracované, s prepracovanými kostýmami, replikami a s dejom s rýchlym spádom. Navyše fantasy s intrigami a spomínanými vraždami, kde ani hlavné postavy nie sú chránené a príbehy jednotlivých panovníkov z rôznych krajín fiktívneho sveta spletené do jedného boja o trón, si pýtalo uzrieť svetlo sveta a byť chválené nad iné seriály.
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Veľmi nevšedný seriál. V celkovom ponímaní možno priveľmi absurdný a zbytočne predlžovaný do nespočetného množstva sérii, avšak dokonale vtipný, so zaujímavou zmeskou nereálnych postáv, skrátka skvelá oddychovka, ktorá vás bude až do konca rozosmievať a napínať zároveň.
Dr. House (2004)
Prvé série som bola k seriálu pripútaná neznášanlivosťou voči Houseovi, ako absolútne arogantnej a prechytrej postave, ktorej humor som nedokázala poňať. Postupom času som si zvykla na jeho štýl komunikácie s ľuďmi, dokonca som sa zabávala na jeho vtípkoch a obľúbila si ho a v duchu možno až ľutovala jeho smútok a neschopnosť zaradiť sa do normálneho života, nájsť lásku, ženu či priateľa. Riešenie absolútne nereálnych a do krajností zahnaných lekárskych prípadov som brala ako sekundárnu líniu, ktorú nekomentujem.
Nová holka (2011)
Zoufalé manželky (2004)
Veľmi príjemná, vtipná až vtieravo-humorná vec. Klasické vtipy v novom prevedení, síce v predvídateľnom deji avšak s pútavou zápletkou.