Recenze (340)
Děda, postrach rodiny (2020)
Velmi příjemná záležitost. Staré gardy prostě valí! 80%
Luca (2021)
Krásný příběh, ze kterého doslova čiší pohoda. Pátá hvězda za originální nápad a kulisy slunné Itálie. 100%
Red Notice (2021)
Naprosto uvolněná zábava! Ano, tento film nemá ambice redefinovat žánr dobrodružné akční podívané, ale chce pouze a jen bavit. Je to chyba? Za mne není a jsem rád, že takovéto příběhy ještě vznikají. 80%
Sváteční rande (2020)
Poměrně vydařená romantická komedie s nádechem atmosféry Vánoc. Místy mi trochu vadila duševní okoralost (jinak sympatické) ústřední dvojice. Celkově ale příběh vyzněl dobře a pobavil jsem se. 65%
Nikdo (2021)
Přesně na takovéhle filmy chci koukat! :-) 90%
Rychle a zběsile 9 (2021)
Smíšené pocity... Rodinná zápletka s bratrem nebyla vůbec špatná. Ono taky, co chcete vymýšlet v devátém dílu série ;-) Co mi ale chybělo, byla absence projevů lásky k autům, a také (mnohými vysmívaného) důrazu na rodinu. Tyto dva atributy vždy odlišovaly sérii "FF" od ostatních spektáklů. F9 je tak pouze rutinní akční podívanou, která vysloveně neurazí, ale ani nenadchne. 70%
Vánoční kronika (2018)
Příjemné překvapení! Kurt Russel ztvárnil snad nejlepšího Satu, co jsem kdy ve filmu viděl. Celkově velmi povedená jízda s vyváženým poměrem akce, humoru a ponaučení. 80%
Raya a drak (2021)
Pěkně zpracovaný příběh, který motivuje (nejen děti) ke spolupráci, toleranci a odvaze. Nechybí dramatické ani veselé momenty. Hodně vydařený "animák"! 90%
Godzilla vs. Kong (2021)
Totální výplach mozku. Ano, i ten je někdy potřeba a první cca polovina filmu se dá. Pak ale přijde série logických lapsů a destruktivní finále se definitivně utopí v "digi bordelu". 50%
Greenland: Poslední úkryt (2020)
První půlhodina je na 100%, pak začne příběh trochu ztrácet dech. Celkově mu škodí zbytečně dlouhá stopáž (minimálně 15 minut se dalo prostříhat). Nicméně, stále je na co koukat a i přes to, že je jasné jak to dopadne, je děj napínavý. Mám pro tento typ filmů slabost, takže nadhodnotím na 80%.