Poslední recenze (26)
Interstellar (2014)
Veľmi rád sa pridám k tým čo tomuto filmu dali šancu, je aj prečo. Beriem ale aj zmetené názory, nemôže to byť z prílišnej komplikovanosti, vysvetlené to bolo vynikajúco, ani z netradičnosti témy, toto a Vesmírna Oddysea sú asi jediné filmy ktoré má v rámci takej story napadajú. Zmätenosť tu je podľa mňa kvôli prístupu ze isté emócie tam proste neboli. Pýtam sa ale čo je k tomuto filmu vlastne všetko treba ? Dostal som nakladačku menšiu ako pri Kubrickovom filme, to ale ako to Nolan spracoval bolo oveľa záživnejšie a príťažlivejšie, bolo to zblízka. Uznávam že dokonalosť to nebola, ale ako ultra kvalitný film, určite áno.
Propast (1989)
Človek sa nestačí diviť čo Cameron dokázal v "tých časoch" obdivuhodné, videl som extra dlhú predlženú verziu a vo filme mali veci úžasný timing. Nabudúce ale...Tlak (psychologický a fizický ) je predsa len tlakom.
Insidious (2010)
Netradičný horor, tak trocha si spomínam na chatu v horách, kto videl oba, vie možno prečo :) U mňa po dlhej dobe konečne čisto krvný horor a musím povedať že ľakačky boli brilantné, Wan sa k tomu pohral s dejom, na konci a užíval som si to. Nabudúce ale...viac vizuálnej sily, originality.