Poslední recenze (12)
CO / KDYBY (2019) (seriál)
A já si pořád říkala, že mi ta herečka (Renée Zellweger) někoho připomíná... no bohužel pilot byl natolik nevydařený, že svůj čas nebudu nadále věnovat dalším dílům - bohužel, trailer vypadal velice poutavě.
Atomic Blonde: Bez lítosti (2017)
Popravdě prvotní upoutávka v kině mě nadchla, posléze hodnocení na csfd mě odradilo a až zpětně, kdy jsem se měla možnost na film podívat, jsem si řekla, že na hodnocení tady už nikdy nedám :-D. Film mě naprosto pohltil, jednak hudba, která udává templo, je složená ze samých pecek, ale celkově podání filmu je výborné. Líbí se mi akční scény, u kterých konečně vidím, kdo koho bodl a koho kopl, akční hrdina není Chuck Norris a ani jeho protivníci nevydrží všecko. Konečné rozuzlení zápletky je trochu matoucí, ale upřímně, který film poslední dobou není? Kdyby to šlo dám 4 a půl. Btw určitě se na film podívám znovu a to dělám jen u velmi málo filmů.
Čarodějův učeň (1977)
Jedinečně ztvárněný příběh, který mě v dětství naháněl hrůzu a v dospělosti nesmí chybět každý rok jako vánoční/tříkrálová podívána.