Poslední recenze (115)
Neposkvrněná (2024)
Horor roku.
Duna (2021)
S různými časovými rozestupy jsem Duně dal tři šance, napotřetí jsem se na film konečně dodíval, ale tohle vážně není pro mě. Bez hodnocení.
You'll Never Find Me (2023)
Na shudderovský film hodně slušný. První dvě třetiny mě hodně bavily, byl jsem fakt připoután k televizi protože děj byl záhadný a měl jsem plno otázek, které jsem doufal časem film objasní. No.. ten konec byl trochu chaos a moc jsem to nepobral, ale i tak lepší než kterýkoliv jiný shudderovský film, co jsem za poslední roky viděl.