Recenze (302)
Travička zelená (2008)
Není to úplně špatný, ale na druhou stranu ani nijak skvělý. V podstatě takový konzumní film z kterého jsem si nezapamatoval ani jednu scénu.
V pasti (2005)
Drsnej film, kterej by měli pouštět všem pedofilům, bleee, hustý až až.
Vyfič! (2009)
Nenáročná milá komedie o lásce, rodičích a bruslení.
Wanted (2008)
Akční filmík, dost dobrých námětů v jednom balení. Herecky taky dobře obsazené, dávám 80 procent.
Toy Story: Příběh hraček (1995)
Velice pěkný animáč machrů od Pixaru!! Počítačové grafiky jsem velkej fanda!!
Měsíc v ohrožení (2006) (TV film)
Zcela nechápu záměr tvůrců! Má vůbec smysl točit takovéto filmy?? Američani to možná baští, ale proč to vysílat u nás? Přijde mi to čistě jako mrhání časem!!!
Všichni prezidentovi muži (1976)
Politický triller s hvězdným obsazením. Jen čekám kdy se něco podobného objeví z našich poměrů, a námětů by tu bylo habaděj :D
Záchranáři (2006)
Povedený film o záchranářích a jejich výcviku, až na ten holywoodský konec jsem se bavil.
Nějak se to komplikuje (2009)
Není to teenagerovská komedie, prostě milý humor co pozvedne náladu.
The Crimson Permanent Assurance (1983)
Monty Pythoni jsou nezapomenutelní, stejně tak i animace Terryho Gilliama!!