Recenze (302)
Spláchnutej (2006)
Nejlepší byli slimáci když zdrhali nebo se spíše o to pokoušeli. :D Po animační stánce velice zdařilej filmík.
Inkoustové srdce (2008)
Super námět z kterého se dalo vytřískat mnohem mnohem víc. Bohužel film nemá kouzlo a diváka nevtáhne tomu já říkám promarněný potenciál. Škoda, třeba se za pár let dočká úctyhodnějšího remaku.
30 dní dlouhá noc (2007)
Od každýho trochu, Černočerná tma a Blade byli určitě velkou studnicí nápadů pro autora tohoto hororu. Sem tam nějaká lekačka, nijak složitý příběh, typická odpočinkovka.
Proroctví (2009)
Jedno můžu říct určitě a to že si Nicholas Cage ve dvojce nezahraje :D Tenhle konec světa je zkousnutelnej i po stránce FX, snad jen to rádoby na nebevzetí nebylo vůbec nutné, i když na druhé straně mají církevní papaláši o čem mediálně debatovat a kritizovat.
Psí odpoledne (1975)
Zpackaná bankovní loupež Sonnyho (Al Pacino) a Sala (John Cazale). U Sala to vedlo k smrtelné bolesti hlavy a Sonny dostal 20 let na přemýšlení o tom kde udělal chybu.
Hvězdná pěchota 3: Skrytý nepřítel (2008)
Rico je sice zpět, ale to je asi tak všechno z pozitiv, tenhle film je koukatelnej, ale nemá grády. Po dvojce jsem ani nečekal více.
Hvězdná pěchota 2: Hrdinové Federace (2004)
Oproti výborné jedničce je to velké zklamání!!!
Hvězdná pěchota (1997)
Mrtvej brouk, dobrej brouk!!! Zdravotnííííík!! :D Sci-fi akčňák plnej fajnovejch nezapomenutelnejch hlášek, uvědomělých občanů a brouků. Chcete vědět více? Tak se na to mrkněte!!
Braindead - Živí mrtví (1992)
Tenhle film jsem viděl až teď, nepřišel mi ani vtipný, ani jinak vyjímečný
Star Trek (2009)
Pěkná sci-fi podívaná, plná slov, která nikde jinde neuslyšíte :D Občas mi přišlo, že stejní scénáristé se podílejí na tvorbě teleshopingů. Např. reklama na RobotChief :D