Recenze (211)
Krásné bytosti (2022)
Silný film, který vtáhne a drží od začátku až do konce. KVIFF 2022
Klondike (2022)
Silné téma, silné momenty. Ale z filmu je cítit i omezený rozpočet a určitá nedotaženost (či stylizace) některých scén. KVIFF 2022
Amerika (2022)
Poměrně příjemně plynoucí film, s trochu méně sympatickou hlavní postavou a s dějem, na který si ale možná za pár dní nevzpomenete. KVIFF 2022
Hranice lásky (2022)
V čem fungovalo mnohem provokativnější Love od Gaspara Noé, to tady zůstává na půlce cesty a příliš nefunguje. KVIFF 2022
V prach se navrátíš (2022)
Pomalý citlivý snímek o chudém rolnickém životě v Číně, kde fungují i emoce a vztah ústřední dvojice. KVIFF 2022
Nultého června (2022)
Podivně roztříštěný film, který poměrně plyne, ale nepřináší emoce a kromě mladého Davida ani zajímavější linku. Chytit se silného tématu neznamená automaticky úspěch. KVIFF 2022
Slovo (2022)
Nevyrovnanost. Poutavé scény z notářského světa, zdobení dortu!, sáňkování... a zbytek už si vlastně jen mlhavě vybavuji. Postrádal jsem autorský záměr. Co vlastně a proč chtěla režisérka divákovi říci. Samotná základní moralita nestačí. V pomalém tempu a vložených fotografiích jsem nenalezl smysl. Uznávám, tahle díla nejsou mým šálkem čaje. Vybavil se mi loňský Atlas ptáků. KVIFF 2022
Utama (2022)
Příběh vtáhne více než pouhý dokument, v tomhle případě by ale možná dokumentární forma prospěla tempu. Netradičnímu prostředí a kultuře by pomohl i nosnější příběh. KVIFF 2022
Modrý kaftan (2022)
Škoda příliš rozvláčného tempa. Jinak ale emotivní vizuální snímek v zajímavém prostředí. KVIFF 2022
Pamfír (2022)
Syrové, precizní kamera dlouhých (ale nikoliv nudných) záběrů. KVIFF 2022