Recenze (42)
Bathory (2008)
Bravo Mr.Jakubisko !
Horákovi (2006) (seriál)
Totálne naštylizovaný,trapný český seriál,ktorý sa hraje na Krok za krokom,alebo čo?
Scary Movie 4 (2006)
David ma sklamal...a velmi.Ešte Scary movie trojka bola jakž-takž vtipná.Ale toto?Možno len scéna s nahým Leslie Nielsenom a päťminútová účasť Michaela Madsena.Inak nič!
Boj se stínem (2005)
Hudba Alexeja Šelygina je ako vždy neskutočne dokonalá a emotívna a skvele sprevádza Sidorovov perfektný počin Boj s tenju.
Medzi nami (2005) (seriál)
Tak tomuto hovorím "nárez"!Slováci sa vyznamenali a natočili skvelý seriál s vynikajúcim hereckým osadením a s vynikajúcimi hereckými výkonmi,ktoré dojali celé Slovensko.Takto nejako si zrejme tvorcovia tohoto,vlastne ani neviem čoho, predstavovali komentár na ich tolko pripravovaný "projekt".Zuzana Marošová nevie absolútne hrat a pri vyšklebovaní malej "podarenej" Vanesky,ktorá vyhrala rolu v sútaži so smiešnym názvom "10 pre Hollywood" mi pravidelne dochádzalo zle.Prečo nemože nejaký Slovák prekvapit a nenatočí film kvalít Obchodu na korze?Alebo to sme už klesli tak hlboko?
Poslední výsadek (2005)
Velmi podivný pokus o skvelý film,ale Madsen bol skvelý,to sa musí nechat...
3:15 zemřeš (2005)
Neskor sa ukazalo,ze rodina Lutzových si aj tak historky vymyslela,tak na čo o tom natáčať film?
Alexander Veliký (2004)
Tých 170 minút,čo som sedela v kine,bolo pre mna skutočne nekonečnéch...Jolieová ako vždy robila tie svoje "účasné pozy"a Farrell sa snažil márne,pretože tak tupý scenár nezachránil ani Stone...Tento film nesiaha Gladiátorovi ani po paty!
Mutant 3 (2004)
Michael to radsej odmietol...asi vie dovod.
Smatyvaj udočki (2004)
Michael Madsen tu hraje bossa...