Recenze (1 065)
Žízeň (2009)
I na Parkovi poměry zvláštní film, který je ubírá tak zvláštním směrem se skoro nulovým dějem a gradací, ale je na mnoha místech tak originální a jiný, že přesto stojí za to.
2012 (2009)
I když jsem věděl, že to bude strašně hloupý, tak mě to stejně často překvapilo. Triky fajn, ostatní nebrat.
Moje superbejvalka (2006)
Hodně průměrná komedie, která mohla být o hodně lepší.
Strach a chvění (2003)
Hodně zvláštní a rozporuplný film, stejně jako hlavní hrdinka.
Bruno (2009)
O něco slabší než Borat, ale pořád hodně dobrá komedie, u které jsem několikrát vybuchl smíchy. Občas zajde na můj vkas až moc daleko, ale stejně jsem rád, že tu komik jako Cohen je.
Studio 30 Rock (2006) (seriál)
Po dvou sezónách dávám maximum. Občasná slabší místa mnohonásobně vynahrazuje řada geniálních fórů.
Bobule (2008)
Celkem vkusná a příjemná podívaná.
Pařba ve Vegas (2009)
Asi za to může ten hype, ale nijak extra mi to nepřišlo. Koukal jsem na to spíš proto, abych se podíval na místa, kde jsem byl před měsícem osobně. Na rozdíl od hlavních hrdinů jsem se ve Vegas smrtelně nudil. S filmem to bylo už lepší, je to docela dobrá komedie, ale výbuch smíchu jsem u ni neměl ani jeden.
Protektor (2009)
Skvělý film nejen na české poměry. Rozhodně stojí za vidění v kině a snad se opravdu blízká na lepší časy v české kinematografii.
Zábavný park (2009)
Viděno v letadle, když jsem odlétal z letního tábora po devíti týdnech práce cestovat na západní pobřeží států, takže mi přišlo, že se dívám na film o vlastních prázdninách.