Recenze (1 065)
Mrtví jako já (2003) (seriál)
Originalita je hlavní přednost tohoto seriálu. Není nijak extra vtipný, ani se o to v podstatě nesnaží. Ale je takový lidský. K smrti lidský.
Doremipasollasido (2007)
Mladá dívka Jung-won se seznámí se zpěvákem populární kapely Eun-gyuem a když se do něho zamiluje, zjistí, že v kapele hraje i její bývalý přítel Hee-won, s nímž má nevyřešenou tragickou minulost. Do Re Mi je klasická korejská romantika se všemi klady a zápory, které k tomu patří. Mezi největší klady patří sympatické a vícerozměrné postavy se kterými se snadno sžijete a chápete jejich motivaci. Někomu může lést na nervy pořádná várka citového vydírání, ale to už k tomuto žánru prostě patří a musí se s tím počítat, případně se na to těšit:) Debutující režisér Kang Geon-hyang je spoluscénárista Temptation of Wolves a i když Do Re Mi není až tak dobré jako Temptation of Wolves, za podívání určitě stojí. A malé upozornění, není to romantická komedie, romantické drama. S odstupem času musím uznat, že je to místy trochu guilty pleasure:)
Snídaně na Plutu (2005)
Okouzlující film s odzbrojujícím hrdinou.
Bílé maso (2008)
Tady není vůbec co řešit, maximálně hodnocení je na místě a cokoliv míň by byla urážka. Mistrovský temný thriller.
Noční let (2005)
Dokud je to v letadle, nemá to chybu. Cillian je boží, ale to je nošením dříví do lesa.
Guru (2002)
Roztomilá komedie, která mě vždy odzbrojila tím, že když se v dálce objeví závan nějakého opravdového dramatu či neštěstí, tak naskočí bollywoodská hudba a začne se úžasně tančit. Tak se mají řešit problémy.
Dr. House (2004) (seriál)
Pomalu začínám být na Houseovi závislý.
Po sexu (2007)
Kolekce osmi krátkých povídek, kterým sice možná chybí koule, jak píše Matty, ale rozhodně jim nechybí lehkost, originalita, vtip, upřímnost a šarm. Bavil jsem se skvěle a některé postavy jsou naprosto k sežrání.
Kung Fu Panda (2008)
Moc příjemná záležitost, která neztrácí kouzlo ani dabingem. Celé čínské prostředí je moc krásně udělaný, příběh je poctou klasickým kungfárnám, vtipy fungují, hudba je vynikající. Po Úžasňákových pro mě asi nejlepší animák.
Rambo: Do pekla a zpět (2008)
Nejlepší díl Ramba. Ze Stalloneho se snad na stará kolena stal dobrý režisér, protože i Rocky byl vynikající.