Recenze (79)
To se mi snad zdá (2023)
Divné, ale hral to dobre.
Men (2022)
Veľmi pozoruhodný koniec.
Joker (2019)
Silný zážitok, jedinečnosť tohto filmu sa jednoznačne nedá poprieť. "Komiksovku" ako táto sme tu ešte nemali, a to je dobré. Hudba mrazivá, presne vystihuje kontext a vizualizácia mesta Gotham(prehnilého miesta kde sú podmienky na život viac než zložité, obzvlášt pre nízku vrstvu) je pastva pre oči. Taktiež stojí za zmienku oskarový výkon Joaquina Phoenixa ktorý predviedol fenomenálny výkon, do role Jokera sa absolútne vžil a poňal ju vo svojom jedinečnom štýle. Za mňa 10/10 a najlepší film podľa komiksu, ale viem si predstaviť že tento film nieje pre každého.
John Wick (2014)
Perfektná akcia- niesom až tak fanúšik akčných filmov ale toto... radosť pozerať.
My (2019)
Horor ktorý dokáže navodiť husinu aj bez jumpscarov... nadpriemerné herecké výkony. I keď tento film bohužiaľ klišé nepostráda
Všechno nejhorší (2017)
Nápaditý slasher film s pointou filmu "na hromnice o den více". Vo filme sa nachádza veľa napaditých prvkov ale aj nejaké tie nedostatky. Ale hlavná vec že to má "šťavu" :D
Extortion (2017)
Chuck Norris by sa mal čo priučiť :-)
Ready Player One: Hra začíná (2018)
Steven Spielberg opäť dokázal svoju kvalitu. Adept na film roku 2018. 95%
Lovci lidí (2008)
Zbytočne zabitá hodina. 10%
Stranger Things - Kapitola sedmá: Ztracená sestra (2017) (epizoda)
Ako som už čítal komentáre rozhodne najlslabšia časť seriálu a 2 série. Táto panková crew tu proste nesedí, na môj vkus moc drsné.