Recenze (11)
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Je to fakt dobrý seriál. Škoda, že tá 9 séria fakt sklamala. Ten koniec bol podľa mňa fakt prepadák. A Barney je TOP¡
Sinister (2012)
Fakt dobrý horor. takto som sa už dlho nebála a niektoré scény sa mi až zježili chlpy od strachu. Predsa to najstrašidelnejšie čo môže byť sú deti ktoré zabíjajú.
Thor: Ragnarok (2017)
Tak toto bolo top, fakt zážitok vidieť ! Myslím si že nový režisér dosť pomohol, lebo fakt som toto nečakala. Hudba tomu dodala skvelú atmosféru. Už len počkať na Infinity war :)
Padesát odstínů temnoty (2017)
Najkrajší dojem na mňa spravila príroda, ktorá tam bola tak 2 min z celého filmu !!! Ale ako komédia fajn, zasmiala som. Najviac ma pobavil ten "nežný" týpek ktorý sa po havarovaní helikoptéry len tak objavil doma bez nejakého zraneia a plnej kondícií a po ťažkej havárii šup si to rozdať.. a k tomu rozťahovák nôh ktorý by mohol použiť ako činku. Škoda 5 eur ! mohla som ísť radšej na kávu.
Chyť mě, když to dokážeš (2002)
Tak ak toto je podľa skutočnej udalosti, fakt sa skláňam ! Bolo to pre mňa príjemné odreagovanie a k tomu som sa rada pozrela na tie skvelé herecké výkony :)
The Last: Naruto the Movie (2014)
Čo na to poviem, Naruto a Hinata sa boškávali, prosíííím, ešte viac romantiky !
McFarland: Útěk před chudobou (2015)
Tak po tomto filme som mala chuť si zabehať.
Počátek (2010)
Neviem či som ešte taká mladá, alebo som nechápavá :D veľa vecí som nepochopila, ale niektoré scény boli úžasné. Hudba perfektná.
Pomáda (1978)
Muzikál, ktorý neumiera !
V hlavě (2015)
Nesmierne nápadité, konečne je kvalitný Pixar späť. Bolo to vtipné, dojemné a hlavne iné! Vrelo doporučujem.