Recenze (584)
O princezně, která ráčkovala (1986) (TV film)
"..a kdo nemá r, je amatér.." Písnička z tohoto filmu dlouho byla připomínána v Magionu jako jedna z nejlepších - a právem. Skvělá pohádka s výbornou Janžurovou. "..Královské reggae, umbabaum.."
Noc na Karlštejně (1973)
Jeden z nejlepších filmů té doby. Brodský v další skvělé roli.
Někdo se dívá (1993)
Skvělý thriller s neméně dobrou Stone. Škoda, že Carlyina kolegyně z práce nedostala více prostoru - jejich vzájemné rozhovory o tom, jaký byl sex, kdo koho sbalil atd. mě dost bavily. Podceňovaný snímek.
Nesmiřitelní (1992)
Výborný western, ale trochu přeceněný. Nicméně stojí za zhlédnutí.
Návrat ztraceného ráje (1999)
Důstojné pokračování "Všech dobrých rodáků". Akorát historka ztraceného Josky byla možná trochu zbytečná.
Nájemní vrazi (1995)
Tentokrát Sly trochu střelil vedle, nicméně otřelý příběh je poměrně zajímavě zpracován. Banderas nic moc.
Na Hromnice o den více (1993)
Jedna z nejlepších romantických komedií, Murray a MacDowellová (na vrcholu své fyzické krásy) podávají skvělé výkony. Povinnost pro romantiky!!!
Nemocnice na kraji města (1977) (seriál)
Nechápu, co někteří na tomto PRŮMĚRNÉM seriálu vidí. Pro mne slušně odvedená práce, ale jinak nezajímavé.
Muž z prvního století (1961)
První český pokus o sci-fi. Na tehdejší dobu dobré, dnes budí spíše úsměvy. Z nostalgie průměr.
Monty Python v Hollywoodu (1982) (divadelní záznam)
Povedené vystoupení již tehdy neexistujících Pythonů. Skeče jako "Papež a Michelangelo", "200 metrů neplavci", "100 metrů pro lidi bez orientačního smyslu", "Fotbal filosofů" nebo "Bombarďák Harris zápasí sám se sebou" jsou prostě skvělé. Nelze hodnotit jinak, už jen proto, že jde o poslední vystoupení Pythonů s Grahamem Chapmanem. Víte, jaký je rozdíl mezi milováním na kánoi a americkým pivem?