Recenze (414)
Ajťáci (2006) (seriál)
Tento seriál je prostě vrcholem anglického humoru, který je jeden z nejlepších na světě, paráda ;-)
Ally McBealová (1997) (seriál)
Mám tyto soudní seriály celkem v oblibě, takže u mě plný počet ;-)
Americká aféra (2008)
Sice nepříliš akční drama, ale zápletka a celkový děj je celkem zajímavý. 60%
Americké válečné lodě (2012)
Je to takova typicka americka oddychovka, se zavrenejma ocima. Rozhodne to neni uplny propadak, ovsem herecke vykony jsou ponekud toporne a kvalita snimku dosahuje tak na uroven snimku Octopus.
Americký gangster (2007)
Vydařená akce Ridleyho Scotta. Především Denzel Washington podal slušný herecký výkon, naopak Russell Crowe mě tu přišel trošku toporný a nevýrazný, nicméně na celkovém dojmu to moc neubere, stopáž dostatečná, nikde to nenudí, pořád se něco děje. Dávám 4*
Americký ninja 3 (1989)
NUUUUUUUUUUUUUDAAAAAAAA !!!!
Americký Shaolin (1991)
Říkejte si co chcete, ale mě to přišlo zábavný a akční a vo tom to je. Uznávám že to není nějaký umělecký kousek.
Armageddon (1998)
Mě se ten film celkem líbil, ale ten amerikanismus už trošku leze na nervy.
Arthur a Minimojové (2006)
Slabota, žádný silný emotivní zážitek v tom nehledejte.
Arthur a souboj dvou světů (2010)
Velke kritice se radeji vyhnu, protoze tento film je urceny predevsim pro deti. Nicmene si neodpustim poznamku, ze demence nekterych postav je do oci bijici ipro deti a klisovitost nekterych dialogu je tez krapet prehnana a trapna. Tento dil zaujme predevsim slovem "valka", ktera se tam opravdu rozpouta a je take tim jedinym a vybornym lakadlem. Nejvic se mi "libi" ze v kazdem dile pribyl jakoby "novy" zpusob, jak se dostat k minimojum :-D