Recenze (414)
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
Film napraskany akci a vtipem verny Toho co se od Indyho ocekava. Jsem nesmirne stasten, ze nedoslo na zbytecny experiment ala Star wars nova generace. Super, klobouk dolu Indy, dekujeme.
Zjizvená tvář (1983)
O..Ke :-)
Cobra Kai (2018) (seriál)
Dokonaly comeback. Skvele natoceno, perfektni.
Avengers: Infinity War (2018)
Kdyz jsem odchazel z kina, napadla me jen slova: "No ty pi@o"
Jumanji: Vítejte v džungli! (2017)
Komedie, ktera funguje presne tak, jak ma fungovat. Super.
Thor: Ragnarok (2017)
Vtipne, vystizne, ani sekunda nudy, zarucene clovek vyjde z kina spokojen :-)
Spider-Man: Homecoming (2017)
Velmi prijemne prekvapeni.
Interstellar (2014)
Kdybych mohl, dal bych 6 hvezdicek. Nolan je buh.
U-Turn (1997)
Brutalne suprovy filmecek. Konec to zaplacl naprosto dokonale :-)
Chlapectví (2014)
Perfektni do nejmensiho detailu, ocenuji predevsim originalitu a peclivost.