Recenze (414)
The Space Between (2010)
Obsah zde je opravdu hodne zavadejici. Film samotny je kvalitni a hodne depresivni, nicmene vysumi do ztracena po par hodinach.
V jako Victoria (2010) (seriál)
No, na nudny vecer je to dobre, ale chtello by to precijen mene tuposti nekterych postav. Victoria Justice rulezz :-)
Hunger Games (2012)
Tento film ma vse co od noveho filmu ocekavam - skvely namet, napeti, akce, neocekavany hapyend. Nicmene se neubranim dojmu, ze z toho slo vytriskat mnohem vic.
Muži, co zírají na kozy (2009)
Me tento snimek ani nedojmul ani nerozesmal, takze podprumer.
Hanebný pancharti (2009)
Mazec, naprosto odzbrojujici a strhujici. Super :-)
Fido (2006)
Kdyz privru vsechny voci a budu si rikat, ze to mela byt hovadina, tak tomu davam 40 procent, jeste ze to tak bylo mysleny - ale kdyz nekdo naserviruje hovadinu a rekne o tom sam, ze je to hovadina, ja mu teda nezatleskam.
500 dní se Summer (2009)
Me se to tedy moc nelibilo - je to klisovite, divne a ohrane drama - byt dobre natocene a se skvelymi herci.
Útěk do divočiny (2007)
Tak tomuhle cloveku ja naprosto rozumim...
Okresní přebor (2010) (seriál)
Naprosto odzbrojujici a pekelne skvele zahrane, obzvlaste Ondrej Vetchy to tahne - obzvlaste dil Derby ma poradne grady :-D
Nepřítel pod ochranou (2012)
Svizna akcni strilecka s nesmrtelnymi postavami, pomerne originalni, ale nesmyslna a s obvyklym zaverem.