Recenze (150)
Vejdi do prázdna (2009)
ze začátku z toho měl člověk strašně dobrej pocit vjemu včetně i těch problikávajících úvodních titulků, pak se to ale bohužel zpíčilo, takže prvotně čtyři hvězdičky na konci převrhlé do dvou, takže koneckonců ten film byl asi jako zážitek z drogy, takže v podstatě Gaspar odvedl asi dobrou práci
Slíbená princezna (2016) (TV film)
lol
Český žurnál - Matrix AB (2015) (epizoda)
Babiš je kulíšek.
Červená želva (2016)
Hezký -teda do chvíle než vás film začne citově vydírat a otravovat klišé věcmi, které můžou být pro někoho plusem, to zas jo -hlavně srdíško! A chvilkami se mi to pozdávalo zbytečně roztahané na můj vkus.
V paprscích slunce (2015)
Neustálé čekání na to, jestli se něco pohne a najednou konec filmu, zasáhne vás to, ale v podstatě to splní všechno to, co jste mohli cítit už před z dané země, škoda.
Texaský masakr motorovou pilou 2 (1986)
Cítila jsem se jako v Minecraftu z těch neustále odlétajících kusů všeho přeříznutého, raději jsem v polovině šla na tanečkový program filmovky.
Míťa sám na světě (2011) (studentský film)
Půlka hvězdy za kšiltovku, polovina a půl za Chodskou Juntu.
Trvalé bydliště Praha (2008) (studentský film)
Bémská záře.
Ztraceni v Mnichově (2015)
:(
Sirény z kabaretu (2015)
Córki dancingu! Osmdesátkové hudbičky v polském jazyce, čistý průzračný pop, bizardnosti, krásná nahá těla, pofilmové dilema jestli bys taky chtěla být pěna a potom můžeš jít spokojeně spát (LFŠ 2016), takže spát ale stejně nejdeš.