Recenze (150)
Jáma a kyvadlo (1961)
Lepší než prášky na spaní, lol.
Humpday (2009)
Hetero kamarádské kočičky, co se spolu rozhodnou mít sex, natočit jej a poslat do soutěže, jenomže... ale i tak pohodys.
Taťánin dopis (2015) (studentský film)
Ryp :(((((((((. Ikea sklenice v hlavní roli.
Já, Olga Hepnarová (2016)
Docela cajk, nezklamalo, ale ani, no, nepřekvapilo, sexíky v autě jako kouzelnický fígl mínusko, plus mínusko za subtextové povídání o křivdách, málo jich přímo znázorněných, celkový dojem dobrý a poslední plusko za téměř neustálý pocit pasivního kouření, tři až čtyři hvězdičky.
Rodinný film (2015)
Vciť se do psíka a naslouchej milým hudbám.
Free Fall (1964)
Myslela jsem si, že mi z toho každou chvíli bóchne hlava.
Křehká identita (2012)
Klýr, klýr!
Kmeny - Graffiti (2015) (epizoda)
Stačí potkat pár lidí maximálně udělaných do graffiti a tohle s vámi nepohne, nuda.
Chobot (2013)
To nechceš.
YOLO (2013)
Bez upírství bych tomu hodila i pět.