Recenze (150)
Fosterovi (2013) (seriál)
Přijde mi to v mnoha směrech nepříjemné, ale přesto na to dokáži koukat bez překlikávání. A to asi hlavně díky Callie a jejímu hipster batohu. Měním názor, po pár dílech (už i první série) nezábavné + nesympatické postavy, typická/obvyklá/průměrná/protivná americká komedie, vyberte si.
Frank (2014)
Čekala jsem úplnou číčovinku, ale bylo to naprosto překvapující! No, překvapující. Líbivé.
Free Fall (1964)
Myslela jsem si, že mi z toho každou chvíli bóchne hlava.
Girl Power (2016)
Špatný, smutný a pátý přes devátý, jsem teda od tohohle dokumentu z toho, jak se prezentoval, čekala víc, no, tak nic a fňuky, fňuk.
Girltrash: All Night Long (2014)
Dafuq? Och, ach, né. Momentálně přemýšlím, jestli jsem totální neznalec filmu, a nebo soudím alespoň malinko objektivně, dala bych možná i tři hvězdy, ty si to snad zaslouží, dalo by se to v pohodě hodit do škatule průměr, ale mně se to fakticky na první shlédnutí nelíbilo, nelíbilo, nelíbilo a ani ta Kate French to nezlomila.
Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 (2011)
To ukončení bylo více než nešťastné.
Hlava rodiny (2014) (pořad)
Ten kravaťák a KB mě tam pěkně sere.
Hora (2011)
Víte, jak vypadá krize ve vztahu? Monotónně. Jako celý tento film plný krajinek s dobrým koncem! Och, ach. Láme mi srdéčko dávat norskému filmu, tak slabé hodnocení.
Humpday (2009)
Hetero kamarádské kočičky, co se spolu rozhodnou mít sex, natočit jej a poslat do soutěže, jenomže... ale i tak pohodys.
Hvězdy nám nepřály (2014)
Kniha mě tedy mnohem víc „citově vydírala“ nutno podotknout.