Recenze (150)
Pippi dlouhá punčocha (1969)
Sorry, Pippi, ale nemám tě ráda.
Máte slovo (2008) (pořad)
Nad pozvanými hosty a diváky se občas dá i zasmát, když už nic jiného, ale děsivé na tom je, že ta Jílková je komedie sama o sobě a zrovna ta by neměla být, ne? Ne.
Tensión sexual, Volumen 2: Violetas (2013)
Ráda bych dala lepší hodnocení, ale to nepůjde, k tomu se nedonutím. Ty příběhy nebyly úplně klišé a nudné a to zpracování mi taky nepřipadalo vyloženě nepovedené, ale všechny byly pro mně určitým způsobem nedotaženy do konce. I když chápu proč, že jo. Ale prostě pokud se toho chce dát najedou moc, je to víc ke škodě než k užitku, což je zlé, protože si myslím, že zrovna z tohohle tématu by toho šlo vytěžit mnohem více, mnohem!
Mimina (2010)
Milouši, přece nedám dětem horší hodnocení než pět hvězdiček! Malý Mongolík škrtící kočku na provázku, jů.
Přes palubu (1987)
Chce to pouze kupu nadhledu a je to cajky!
Zataženo, občas trakaře (2009)
Nejlepší jsou v tom ty fingované zvuky! Například ten pád hamburgrů! Je úplně báječné, jak si stále při sledování neuvědomuji a spousta dalších lidí taky ne, kolik nerealistických zvuků věci, zvířata a nebo lidé vydávají. A taky se mi líbilo, jaký má Flint vkus pro výběr melodie na vyzvánění (http://www.youtube.com/watch?v=q1VjPZdk-UM).
Láska mezi kapkami deště (2013)
Dva zamilované deštníky ladící k holínkám daných vlastníků, zachycený ruch města, chvilková beznaděj, happy end, báječná píseň od Jona Briona - The Blue Umbrella Suite (feat. Sarah Jaffe) vložená v intru snímku a na konci, miloučké.
Doktorka z Dixie (2011) (seriál)
Fujky, hnujky, klišoidnost takřka všude kam se koukneš, kde nakoukneš i nekoukneš.
Otřes mozku (2013)
„Hi, Sam.“„Hi, Abby.“
Máte doma uklizeno? USA (2004) (pořad)
Je to sice bez prasátek, ale plné prasat.