PetrPan

PetrPan

Hulk Neuvěřitelný

okres Brno-venkov
Sobecký altruista a zasněný pragmatik

54 bodů

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2 3 4 21 41 61 81
    • 30.1.2018  19:16

    Lyricko-erotické vzpomínky na Hrabalovskou poetiku fajn, ale Obecná škola byla i prdel.

    • 30.1.2018  19:15

    Měl poslechnout.

    • 30.1.2018  19:15

    Na Hromnice o den více s vřískotem.

    • 30.1.2018  16:24
    matka! (2017)
    *****

    „Bůh viděl, že všechno, co učinil, je velmi dobré. Byl večer a bylo jitro, den šestý.“ Gen 1,31. „Blahoslavení chudí duchem, neboť jejich je království nebeské." Mt 5,3 I když je v Bibli psáno, že království nebeské je příbytkem dementů a jejich král mu vládne, až Aronofsky, nám tuto pravdu zvěstuje. Těžko však říct, zda to Otec, Syn a Duch svatý jednou před entropií uhrají na nepříčetnost. Obhajovat bych ho nechtěl. Pětihvězdičkový symbolický orgasmus!

    • 30.1.2018  16:21

    Kvintesence moderního pojetí hororu. Schematické, nenápadité a všední bubákování po domě i mimo něj a žádnému dítěti se zase nic nestane, tedy kromě úvodního rendez-vous s mřížkou chladiče, které spolu s mitózou ženského těla a jedním hezkým strašením pod prostěradlem patří k tomu nejlepšímu, a pohříchu téměř jedinému, za co se dá druhá Annabelle pochválit. Tři šedivé.

    • 30.1.2018  09:09

    Skalními vcelku zatracovaný Sartana s doslova černobílými hrdiny bez bázně a jen s kapkou hany. Zábavná a levná westernová taškařice balancující až na hranici crazy komedie, na jedno zkouknutí fajn.

    • 30.1.2018  09:08
    Inferno (2016)
    **

    I Bludiště s Romanem Pastorkem má větší grády. Mnohem.

    • 30.1.2018  09:07
    Poltergeist (2015)
    *

    Zapomenutelný pokus o remake slavného dětského hororu v neskousnutelném digitálním kabátě a se zoufalými hereckými výkony. Zbytečnost.

    • 26.1.2018  17:31

    Vcelku povedená adaptace průměrné Kingovy předlohy. Absence nahoty hlavní hrdinky či hrdiny, záleží na vašem pohlaví či orientaci, sice může odradit ty s chronickým zánětem šlach v zápěstí nebo maminky na mateřské dovolené, ale jinak nemá výraznější vliv na kvalitu filmového zážitku. Záhy po nevzrušivém úvodu a připoutání Jessie k posteli začíná lehce strašidelný survival s hladovým belgickým ovčákem, pohledným bubákem, flashbacky do dětství a rozhovory s personalizovaným jástvím. A právě díky posledně zmíněnému místy trochu řídne poměrně hustá atmosféra beznaděje a strachu, ve finále se však dočkáme působivé gore epizody, a tak podtrženo sečteno, příjemná připomínka toho, že král hororu se dá slušně natočit i za pár šupů.

    • 21.1.2018  14:33

    "Paranormální (z)jevy po wanovsku podruhé aneb tohle všechno se vážně stalo, děcka!" Tento mnou navrhovaný český distribuční název by zřejmě neprošel, nicméně dokonale zejména ve svém závěrečném oslovení přesně vystihuje samou podstatu "epického hororu" pana Wana. Tři, protože se, ač to nerad přiznávám, stále cítím osloven.

    • 21.1.2018  13:55
    Jigsaw (2017)
    ****

    Fanoušek Nadace od Isaaca Asimova plesá blahem, předpověď všeho je totiž možná! Série Saw už po osmé na diváka vytahuje svou konstrukci třetího Newtonova zákona a zasazuje své hrdiny do světa předem připravených pozic. Pozornější Asimovův čtenář by si možná povšiml několika moc nesrovnalostí onoho zdánlivě puntičkářsky připraveného konstruktu založeného na etologii lidského jedince, nicméně na výsledek to v takto rozbujelé filmové sérii nemůže mít příliš velký vliv. V případě téhle mnohočetné monstrozity, jakou bezpochyby „pilkovaná“ je, se nelze vyhnout srovnání s podobnými rakovinnými počiny filmové historie. Za báječný příklad může posloužit třeba neverending story o mém milovaném Jasonu Voorheesovi. Ten už se vrátil dokonce dvanáctkrát, počítáme-li v to i kočkování s Freddym Kruegerem, a pokaždé to bylo především to samé. A nejinak je tomu i zde, osmý zářez prostě splývá se všemi ostatními v jeden obrovský nádor, který stravuje další a další tkáň jen za účelem svého bujení. Vzhledem k tomu, že se počítám k nemnoha zastáncům pokleslé recyklace a ždímání hadrů, byl jsem spokojen. Tři hvězdy by byly tak akorát, ale za nádherný exemplář rozvíjejícího se květnatce Archerova v závěru, přihazuji ještě jednu.

    • 21.1.2018  11:25

    Nejistota, znepokojení, tíseň, strach a zoufalství.

    • 21.1.2018  11:15
    Sedmý terč (1984)
    ***

    Nesmyslná zápletka o podivném způsobu vydírání, velmi kolísající napětí, ale naštěstí i božský Ventura.

    • 18.1.2018  19:20

    "Víš, život je díra, vylezeš z díry, jíš dírou, dokonce i kadíš dírou. A nakonec taky skončíš v díře. A díra v tomhle kvéru tě může dostat do tý poslední díry" Nejlepší Rambo ze všech! Millian si střihl roli hrdiny bez bázně a hany stojícího mezi dvěma soupeřícími gangy a je jedním slovem prostě hustej. Taková kapku drsnější "spencer-hillovka" , odlehčená, přesto nijak nekrvavá, jízda.

    • 18.1.2018  19:02

    Trampoty pubertálního hovňouse aneb další prosertivní pokus Marvelu o reálný socialismus. Spider-man ve třetí reinkarnaci naštěstí nedosahuje emo kvalit druhého v pořadí a s Raimiho velezábavnou podívanou (takový měl filmový komiks zůstat) zase nesnese srovnání. Už se těším na další Avengery, mocinky, moc.

    • 16.1.2018  20:10
    Hodina vlků (1968)
    **

    Má hodina a půl s vlkem na kole byla kapku snesitelnější než tahle Bergmanova. Na vcítění se do tohoto díla jsem zřejmě příliš hormonálně stabilní. Obligátní dvě nepochopené.

    • 16.1.2018  19:36
    Pixely (2015)
    ***

    Za nepříjemný považuji fakt, že v klíčových scénách mi kostičkoval obraz, a to tak brutálně, že místy se vše doslova rozsypalo, včetně mimozemšťanů i lidských postav!. Až si pořídím lepší verzi filmu, možná své hodnocení zvýším. Nebýt výše zmíněného určitě bych si tohle invazivní sci-fi víc užil, ale takhle mi někteří emzáci připomínali spíš postavičky z osmdesátkových automatových her.

    • 16.1.2018  16:39

    Dolph Lundgren si to rozdá s tankem, vrtulníkem, československo-kubánsko-sovětskými jednotkami a osvobodí Afriku. Chystá se prý dvojka, Nikolaj opět prohlédne, vrátí se k specnaz a zastaví migraci.

    • 15.1.2018  20:12
    Rozpolcený (2016)
    ***

    Sedm, a z toho jen tři opravdu výrazně, z třiadvaceti slíbených osobností není mnoho. V tomhle ohledu mne Rozpolcený docela zklamal. Na druhou stranu chápu, že pro tuhle de facto komorní hříčku by pestrá přehlídka různorodých já byla spíš na obtíž. Shyamalan tu není ani oslnivý, ani překvapivý, pokud se dá jeho výlet do světa porušené identity nějak charakterizovat, tak snad jako zadumaný. Může mysl pozměnit tělesnou schránku? Odpověď na tuhle otázku je leitmotivem celého filmu, a tak se to rozhodně dozvíme. Ovšem až v posledních zhruba dvaceti minutách, do té doby se divák potýká s lehce thrillerovou zápletkou s třemi unesenými děvčaty a strach nenahánějícím McAvoyem. Z letargie příliš nevytrhnou ani vzpomínkové flashbacky ústřední hrdinky Casey, jejichž nepatřičnosti sice nakonec dodala opodstatnění jistá epizoda s „hravým“ strýčkem, přesto ani z nich nijak nemrazí, a u tohohle žánru je to docela podstatná závada, nemyslíte? Tři, a to i proto, že odkaz na Vyvoleného se u mne taky míjí účinkem

    • 14.1.2018  12:49
    Volyň (2016)
    *****

    Film o podstatě humanity.

    • 13.1.2018  11:37

    Odfláknutý a levný digitální bordel, kde si to Západořímská říše rozdá s Orientem. Zase a pořád stejně. Svalnatý a spravedlivý legionář zmaluje prdel slabému a podlému rachitikovi odněkud ze Zaserstánu. Jen škoda, že onen testosteronový obrázek západního bijce trochu bledne při pohledu na zženštilé metrosexuály v upnutých džínsech, s pěstěnými nehtíky a rozháraným cyklem. Ale co už, až sem přijdou (ne že by už necupitali) ti slabí potomci chovatelů koní, umlátíme je ipody. Stravitelná a velmi, opravdu velmi, nenáročná podívaná.

    • 13.1.2018  10:55

    Za rachotu řízných metalových rifů se odehrává satanská balada o posedlosti démonem. Žádný hrůzostrašný vymítačský spektákl ani moderní wanovka napěchovaná přeřvanými lekačkami se ale nekoná. The Devils Candy totiž volí zdánlivě umírněnější a střízlivější přístup k ďábelským rejdům. Vystačí si se znepokojivým Pruittem Taylorem Vincem v hlavní záporné roli, šepotem vyvěrajícím z hlubin inferna a jedním obrazem alá Hieronymus Bosch. Byrneovi se však podařilo i s těmito minimálními prostředky navodit skvělou temnou atmosféru plnou jekotu, hrůzy a plamenů a já si připadal jako při poslechu některé z těch thrashmetalových lahůdek, kdy tóny pekelné muziky rozechvějí všechna nervová zakončení a roztřesou okna vyděšených sousedů. Čtyři hvězdy, ke kterým za pohled do očí černého kozla přihazuji i tu pátou.

    • 15.11.2017  20:49

    Balada o naplněné touze po prasečí kundě. Nesehnal jsem titulky, ve spletitém ději jsem se tak poněkud hůře orientoval či lépe řečeno, pochopil jsem hovno. Ovšem velmi zřetelně.

    • 15.11.2017  20:32

    Omezím se pouze na drobnou úpravu Enšpíglovy poslední noticky: ...ale hlavní je ta akce, a ta je vymaštěná. Viděno na větší krabičce od zápalek o úhlopříčce 120 cm v HD kvalitě (1920 x 1080), stažnej bůh neví, kde jsem k tomu přišel a žádnej rozhodoně ani budget nestrádal! Čumej, čumej! Jo a miluju film.

    • 15.11.2017  19:59
    1922 (2017)
    **

    Fádní filmová adaptace výborné Kingovy povídky. Problémem je však vyšší stupeň nezfilmovatelnosti, ono převést do obrázků typickou psychoteroristickou kingovinu není nic jednoduchého. Mistr na malém prostoru krátké povídky umí rozehrát nebývalá dramata, ovšem valná většina všeho chytlavého či hrůzného se odehrává spíš uvnitř hlav hlavních a jiných hrdinů, a to se prostě blbě točí. Kvituji, že Hilditch nesklouzává k laciné lekací srágoře, ale s tou nehororovostí to možná až kapku přehnal. První thrillerová půle ještě celkem ujde, ale film postupně, zejména co do napětí, místo přeřazení na vyšší rychlostní stupeň, neustále přibržďuje a na samotném konci tam ještě za jízdy narve rovnou zpátečku. Převodovka v hajzlu, film na odpis. Za scény s hlodavci dvě.

    • 14.11.2017  19:08

    " I já si vzpomněl na Mělký hrob, ke kterému se snad jednou s láskou vrátím. :-) Což se nedá říct o tomto: mladí a krásní (a hloupí) + fyzikální anomálie, to je pro mě v devíti z deseti případů takřka smrtelná kombinace. Viz třebas Triangle, Coherence apod. Ta snaha být cool, in, sexy, svěží nebo tak něco, mě strašně irituje. " Copyright by Dóže

    • 12.11.2017  11:39

    Remake, na který jsem se hodně těšil, patřím mezi nekritické fanoušky série Pátku třináctého. Po zhlédnutí toho ve mně z nadšení moc nezůstalo, tuctový slasher s ikonou hororu plný klišé a standardních hororových postupů, neurazí, ale od remaku legendy jsem asi čekal víc. Edit komentáře a hodnocení po 6 letech nebude, protože jsem zase, debil, kouknul na ořezanou verzi. Tak příště.

    • 12.11.2017  11:32
    Museum (2016)
    **

    Slušnou kriminálku s lahodící atmosférou plnou deště a krutých vražd zavede protrahovaný závěr do Augiášova chléva.

    • 11.11.2017  13:18

    Jednoduché retroakční schéma v druhé dekádě jednadvacátého století. Osvěžující přípomínka černobíle nalinkovaného světa, kde zlo prostě vždycky dostane na kokos. Nic víc, nic míň. Kdo měl rád třeba vandammovštiny Není úniku nebo Náhlá smrt, nemůže být nespokojen. Díky, Sly!

    • 10.11.2017  00:04

    Melodrama na drátech, druhá část. Fanouškům prvního dílu se zdá méně úchvatným a docela béčkovým. Michelle Yeoh totiž kapku zestárla a její rozněžňování již na roztoužené snílky s citlivou dušičkou motýla Emanuela nemá takový vliv a Donnie Yen je bohužel víc hetero. To se pak dá pochopit. Ve skutečnosti je to téměř to samé poletování, romantizování a lehké filozofování jako minule a ke všemu tomu fantasy kung-fu Woo-ping Yuen přihodil i mozkomora z Harryho Pottera. Ani lepší, ani horší.

<< předchozí 1 2 3 4 21 41 61 81
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace