PetrPan

PetrPan

Hulk Neuvěřitelný

okres Brno-venkov
Sobecký altruista a zasněný pragmatik

55 bodů

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2 3 4 21 40 60 79
    • 17.10.2017  18:48

    Lehké fantasy šmrncnuté pohlednými hororovými prvky. Biblické peklo v podobě americké pustiny kdesi v Arizoně hýří povedenými ("nádherný" succubus svádějící hříšníky do jámy pekelné) i nepovedenými nápady ("komický" Hitler zapírající sám sebe). Kloužeme se na mírně trashových vlnách klasických devadesátek a pohádkový příběh hezky odsýpá až k očekávanému happyendu. Pohodové čtyřhvězdí i s kapkou nezbytné nostalgie.

    • 17.10.2017  17:33

    Viz komentář darkrobyka.

    • 16.10.2017  16:45

    Holywoodský fastfood. Uvnitř pytlíku je hovno, ale obrázky jsou tak krásný! Macho hlášky pánů Johnsona a Stathama ovšem sehr gut. "Zarazím ti zuby tak hluboko, že až si budeš chtít vyčistit zuby, budeš si muset kartáček strčit do prdele"

    • 15.10.2017  17:50
    Sharknado 2 (TV film) (2014)
    ****

    Zlatá migrační krize. I když, Alláh ví, i tohle by mohlo být jejím důsledkem....

    • 15.10.2017  17:43

    Devastující zásah MPAA sedmičku značně poznamenal, pro pochopení doporučuji kouknout sem Značně ořezané torzo, prakticky bez krve, toho hororovým fanouškům pak příliš nenabídne. Přitom nápad s dívkou nadanou telekinetickými schopnostmi vůbec není špatný a minimálně oživuje už přece jen trochu obehraný modus operandi. Telekinetické techtle s už notně se rozpadajícím se Jasonem, jak by také ne, byl připoután ke kameni ve vodě údajně několik let, jsou doplněny výborným hudebním motivem alá vynikající Phantasm. Bohužel je však tato drobnost spolu s vizáží pana Voorheese prakticky vším, co je dobré. Zbytek už definitivně zabředl do schematického pojetí osmdesátkového hororového slasheru, ječící postavičky jsou po(s)tupně determinovány, vedou nanicovaté dialogy a jsou prostě a jednoduše hloupé. Ani dvojí soulož a jeden pokus o ni v jedné scéně z letargie příliš nevytrhne. Za skandální pak považuji jen jeden jediný a velmi krátký záběr na odhalené poprsí! Výsledný produkt si po zásahu cenzury zaslouží maximálně dvě hvězdy, bez něj by to bylo za čtyři. Edit komentáře a hodnocení po jubilejních 13 letech (původní komentář zcela cenzurován, v původním hodnocení vystřižena pouze jedna hvězda)

    • 14.10.2017  17:27
    Pokoj (2003)
    *****

    Jedno z nejlépe zpracovaných milostných dramat, které jsem měl tu čest zhlédnout. Tommy Wiseau se ve své prvotině pustil na tenký led a zpracoval věčné téma, střet mezi ženským a mužským principem. Ano, The Room je víc než cokoliv jiného především souboj jin a jang ve své nejkřišťálovější podobě. Muž, hrdina, jako symbol síly, lásky a zodpovědnosti a proti němu stojí žena či lépe řečeno děvka Symbol proradnosti, zrady a sobectví. Konečně někdo nazval věci pravými jmény! Tragický závěr je pak jen jasným vyústěním, které reflektuje současné pojetí genderové spravedlnosti. Vynikající herecké výkony pak jen umocňují hluboký niterný prožitek ze skvěle napsaného příběhu, v němž se zrcadlí i spousta jiných závažných témat lidské společnosti. Drogy, pracovní stres, alkoholismus, rakovina a další. Zdrcující a odvážné! Tommy moc dobře věděl, že síla jeho výpovědi by mohla leckteré přivést až na pokraj zhroucení, a tak vše vyvážil dokonalými komediálními prvky. Třeba historka o zapomenutých spoďárech, kterou si divák prožije na vlastní kůži a poté je znovu jejím aktérem převyprávěna, neměla chybu. Parádní film, kterému mohu vytknout snad jen mírné puritánství v erotických scénách, více explicity bych rozhodně uvítal, náznaky v podobě Wiseauova nahého pozadí tam byly, takových záběrů jen houšť. Přesto neotřesitelných pět!

    • 13.10.2017  19:03

    Vhodnější "cool název" by byl Svět podle Aspergera. Byť je Aspergerův syndrom autismus, tak o autismu nemůžete říct, že je to Aspergerův syndrom. Bylo by to stejné jako definovat strom lípou.

    • 13.10.2017  18:30
    Leatherface (2017)
    ***

    Kvituji zejména skvělou míru nepředvídatelnosti a solidní gore. Co se komu kde stane, kdo koho a jak oddělá a vlastně i kdo je kdo,v tom nový Leatherface dokáže řádně překvapit. Nešetří ani brutalitou a nechutností, zakusování do kamene, ustřelování hlav, soulož nad mrtvolou a další podobné dortíčky pro krvechtivé dětičky. Všechno je ale strašlivě prvoplánové, účelové a zcela se to míjí účinkem. Dal bych dvě, ovšem za nádherně "zprzněnou" scénu z Pulp Fiction s Pumpkinem a Honey Bunny o jednu zvedám. P. S. S původním snímkem už se tohle nedá vůbec spojovat.

    • 13.10.2017  18:14

    Magor Volonté v nejlepší formě v akčním dokumentárním filmu. To musíte vidět.

    • 13.10.2017  18:06
    Unseen, The (1980)
    ****

    Prostě dobrý horor.

    • 13.10.2017  18:01

    Sicílie se vším všudy. Originální zápletka vyprávějící o mladé učitelce, která se stane primadonou místního obyvatelstva a kdo na ni sáhne, toho pešek bouchne a skončí s průstřelem hlavy na náměstí. Její zdánlivě neomezená moc stoupá až k okamžiku, kdy se konečně odhalí její krutá a svým způsobem jednoduchá podstata. Samotný závěr však dá tomuto obrazu báječnou trhlinu v podobě nelítostného "bumerangu manipulace", kterou si musí zákonitě každý vychutnat. Cha, chá, za takové finále nemůžu jinak než za plný počet.

    • 11.10.2017  20:49
    Samuraj (1967)
    *****

    Prý by to pro některé i býval byl dokonalý film, kdyby byl býval měl jiný scénář. Minimalistický Delon se totiž v perfektní režii pohybuje ve světě, který dává smysl jen pro účely filmu. Precizní nájemný vrah předpokládá své odhalení policií a vytváří si dokonalé alibi, a to takovým způsobem, aby byl následně zadržen a hon na lišku mohl začít. Chápu však, že kdyby se Costello měl skutečně chovat jako profesionál, bylo by daleko složitější zavést jej tam, kam nakonec byl doveden. Film se však dle mého soudu nechce prezentovat jako přísně logický kriminální příběh, který uspokojí i toho nejschopnějšího vyšetřovatele hrdelních zločinů v pantoflích a s dálkovým ovladačem. Samuraj má především kouzlo. Smutné kouzlo osamělosti a zejména v kritizovaném, údajně velmi nelogickém, závěru vybuchuje v očích Jeffa Costella vší silou. Dokonalá pětka.

    • 9.10.2017  17:53

    Jason se vrací na scénu a jeho návrat je tím nejlepším, co šestka nabízí. V provazcích deště, probuzen bleskem, povstává z hrobu, aby se vydal na další lov nebohých obětí u Křišťálového jezera. Scénář je stejný jako vždycky a nemá cenu se jím příliš zabývat, Jason chodí a všichni kolem něj ztrácejí hlavu a další údy, potud vše jak má být. Za příjemné se dají považovat i občasné komediální etudy na černo, ta s paintballem byla asi nejlepší a v bodycountu si tu s ostatními díly taky nezadáme. Je tu však několik otravností, jenž mi další rande s mým hororovým oblíbencem number one docela pokazily. Nesympatická kladná ústřední dvojice, z Tommyho Jarvise se tu už definitivně stává afektovaná troska a zdatně mu sekunduje děsně cool blonďatá slepice. Do tábora tentokrát přijedou i skutečné děti, SPOILER, strach však o ně mít nemusíte. A asi tím nejhorším, co mě nakonec dovádí až k téměř vratkým třem hvězdám, je finále, sic vlastně velmi pohledné a krásně ohnivé, zároveň však zatím nejhloupější a nejkřečovitější z celé série. Přesto už se těším na příště… Edit komentáře a hodnocení v rámci vzpomínkové párty s Jasonem po 13 letech (původní komentář spálen, původní hodnocení o jednu hvězdu sníženo)

    • 8.10.2017  13:15
    Pět zbraní (1978)
    *

    Oficiální obsah od distributora svým slohem dokonale vystihuje podstatu Pěti zbraní. Za pozornost stojí jen vražda háčkováním jícnu, propíchnutí mozku jehlicí přes nos a "oblek s tisíci jehlami". Ale tenhle bizár není tím, proč na tenhle žánr koukám.

    • 8.10.2017  12:40
    Dny teroru (1986)
    ****

    Akční honkgongské béčko, které však není žádnou oddechovkou na nedělní odpoledne. Smrt si tu totiž absolutně nevybírá, umírají dobří, špatní, staří, mladí, dokonce i celé rodiny. Příběh o všemocných zločincích, na něž jsou zákony krátké a nezbývá než se jim postavit silou, není samozřejmě vyšperkován okouzlujícími hereckými výkony a neoplývá ani sofistikovanými dialogy, zejména to druhé je místy až křečovitě směšné. To by tu koneckonců čekal zřejmě jen naprostý ignorant. Nemyslím si však, že Dny teroru jsou pouhou prvoplánovou filmovou atrakcí, tak jako celá řádka dnešních pásových akčních béček, krutost totiž eskaluje opravdu nebývalým způsobem a místo obvyklého happyendu v podobě finálního zúčtování s hlavním padouchem jsem jen zíral. A pokud si k tomu přičtu očekávané choreograficky vymazlené souboje, snad i pro HK akci této doby archetypálního černého svalovce v červeném tričku a prdelatou kopálistku Cynthii Rothrock, nemůžu jít níž než na čtyři. A nepůjdu.

    • 8.10.2017  11:27
    Osvícení (1980)
    ****

    Vyprázdněný příběh, který tak slouží jen jako vycpávka pro jedno z nejdokonalejších pojetí filmové hrůzy. King je velký vypravěč a s postavami ve svých románech pracuje takovým způsobem, že čtenář má možnost zcela proniknout do jejich osobnosti a sžít se s nimi. To od filmového Osvícení rozhodně nečekejte, jeho hrdinové nejsou nijak složití a jejich zjevné předurčení působí až otravně. Zejména Shelley Duvall se v tomto ohledu režisérovi "povedla". Její ustrašená nána působí natolik nepatřičně, že se skutečně dá věřit příběhu o jejím šikanování Kubrickem, které ji dovedlo až k šílenství. Kinga přiměl tento rušivý element k naprostému odsouzení filmu, nedivím se mu, jeho kniha byla de facto znásilněna. Mě však vede jen ke čtyřem hvězdám.

    • 8.10.2017  10:31

    Podmanivé lehce psychologizující erotično zahalené v mysteriozním hávu. Ubral bych na řečích, přidal na půvabech Rosanny Schiaffino.

    • 5.10.2017  09:30

    Báječně rozehraná partie v duchařském pokeru, v níž je základním vkladem zachování příčetnosti a nejvyšší sázkou holý život. Legenda pekelného domu se s ničím příliš nepáře a po kraťoučkém entrée vrhá své čtyři hrdiny do strašidelného domu, kde ihned počnou prožívat všelijaká dobrodružství s tajemnými silami. Skvěle využitá atmosféra temného sídla bez oken, kde duchové dávají dobrou noc, zvýrazněná kamerou, která miluje detaily tváří. Strach by tak mohl prýštit z každého filmového políčka, bohužel tomu tak není. Přes všudypřítomné projevy neznámých sil se totiž postavy chovají jako by se nic až tak neobvyklého nedělo, reagují klidně a s rozvahou, rozčilení, obavy či zmatek přicházejí velmi zřídka a tenhle jejich přístup mne velmi rychle infikoval. Místo příjemného mrazení v zádech se tak do popředí dostalo prosté zaujetí. Což je sice taky celkem fajn, to by ale nesměla Legenda v závěru předvést tah na G12 a zaznamenat tak další aut v dějinách filmového hororu. Na druhou stranu, -SPOILER- vypořádání se s duchem jeho uřváním se jen tak nevidí.

    • 4.10.2017  17:10

    Pomalá a přemýšlivá disputace nad důležitými věcmi lidoopa, ve zkratce: rodina je základ státu, odpuštění je znakem opičskosti, národní zájmy nad zájmy své a všichni primáti jsou bratři. Snesitelná porce panfilozofických úvah je však namontována na archetypální béčkový scénář akčního filmu. Nikoliv však pro přehršel akce, té se přes všechno výše uvedené přemítání nad nesmrtelností brouka totiž téměř nedočkáme, ale pro absenci uvěřitelnosti jednání zúčastněných a maximální míru předvídatelnosti, nekoná se žádné: "Jsou dány dvě kružnice, z nichž jedné... kouká z kapsy bagr" ale spíš: "Málková, što vy dělajete oseňju? Oseňju... já guljaju v parke. Málková, što vy dělajete vesnoj? Vesnoj .. já guljaju v parke. A što vy dělajete zimoj? Zimoj... " odpovědět si můžete sami. Potěšily odkazy na původní Planetu, samosebou vynikající a očekávané triky a pěkná příroda. K dobrému filmu má však tahle opičárna docela daleko.

    • 2.10.2017  17:16

    A teď ruku na srdce, měli jste někdy takové kamarády? Nebo ještě líp, byli jste někdy takovými kamarády? Za naše odpovědi hvězda dolů, ale jen za ně.

    • 2.10.2017  17:03
    Brazil (1985)
    *****

    "Už brzy ty teroristy dostaneme - Ale útočí na nás už 13 let - Jen štěstí začátečníků, ha, ha" Hořká a pekelně černá komedie, zdrcující dystopie a místy setsakramentsky děsivý horor. Na pozadí hořké vize budoucnosti přetechnizované a přebyrokratizované společnosti, nezvratně mířící ke svému zániku, se odehrává příběh posledního vzdoru jedince, jenž se stal pouze pečlivě zdokumentovanou položkou na patřičném formuláři. Brazil zřejmě nemůže nadchnout nikoho, kdo tzv. stojí nohama pevně na zemi, pro opojení světem Terryho Gilliama totiž není třeba vysvětlení, nikterak nepomáhá.To, co potřebujete, se totiž skrývá na dně sklenice s bourbonem, na konci dohořívajícího jointu nebo v temnotě dětského pokoje. A pokud k odkrytí tohohle tajemství nemusíte mít nutně ten bourbon, marihuanu nebo být dítětem v temné místnosti, pak si to možná dokážete užít. Možná.

    • 1.10.2017  11:28

    Při pohledu na jméno režiséra je mi jasné, proč je pátý Pátek takový, jaký je. Danny Steinmann má totiž na svém kontě Divoké ulice! Brakovou perličku osmdesátých let. A na podobné vlně se veze i jeho příběh z univerza maniaka s hokejovou maskou. Kozy tady, kozy tam, všude kam se podívám. Ano, ženských vnad si užijeme do sytosti, stejně jako tentokrát velmi různorodých vražedných útoků. Jejich zpracování už sice nemá takovou kvalitu, jako když se o ně staral Tom Savini, ale vše vynahrazuje jejich počet a různorodost. Braková pokleslost prosakuje celým filmem, takže chápu, že tady už bude milovník dobrého filmu vyloženě trpět, já si v tom stereotypu a pitomosti s nadhledem našel zase něco nového. Bavil jsem se, kochal vnady a deštěm. Déšť je totiž pro celou sérii prakticky signifikantnější než sám Jason, koneckonců ten tu zrovna chybí. Jakmile začne lít, můžeme si být jistí, že jde do tuhého. Vydařená krajně odpočinková kydlovačka. Edit komentáře a hodnocení po neuvěřitelných 13 letech (původní komentář vyhozen do koše, původní hodnocení nezměněno)

    • 1.10.2017  10:35

    Patetická glorifikační sračka. Přehledně nalinkované drama, kde vše navíc vysvětlí jistící flashback, protože i debilní divák má právo na oduševnělý filmový zážitek. Linkaři jsou zcela jistě frajeři, o tom vůbec nepochybuju, stejně jako plynaři, vodaři, stavaři, dřevorubci a dokonce i prý řidiči tvrdej chleba maj. Nejpůsobivější byly závěrečné titulky se skutečnými oběťmi téhle práce a za ně a noticku "based on the true story" pietní hvězda.

    • 29.9.2017  23:52

    Není to zřejmě to nejhorší, kam až může Amityville klesnout, perly Exorcism a Asylum jsem dosud neměl tu "čest" zhlédnout, ale průser to je bez pochyb. V tom baráku naposledy strašilo v roce 1982 a pietní akt nad mrtvým bubákem se odehrál o třiadvacet let později. Bohužel není mu přáno, aby odpočíval v pokoji a jeho ostatků se chlípně chápe Franck Khalfoun a světlo světa pak spatří znetvořený plod tohoto spojení s nabubřelým podtitulem Probuzení. Toto filmové nedochůdče pak v potrhaném céčkovém kabátku nabízí směs toho nejhoršího ze současného pojetí hororu, v čele s přeřvanými a zcela nefunkčními lekačkami a dokonale splňuje i ta nejpřísnější kritéria svého ratingu, a tak tu máme opět "horor" zcela bez děsu či krve. Zato nechybí prachbídná herecká sebranka v čele s Bellou Thorne, která by se neztratila ani v české seriálově tvorbě našich úžasných soukromých televizí. Nutno poznamenat, že jí zdatně sekunduje i Cameron Monaghan , jehož "terminátora" v závěru si jistě užije leckterý milovník LGBT. Kvadratorní krávovina, kterou od odpadu nezachránily ani jedny pěkné kalhotky. Proč a pro koho se tohle točí? Odpověď zřejmě znám, pár vysokých hodnocení už tu visí. Každopádně na velké plátno to nepatří, patří-li to vůbec někam.

    • 28.9.2017  20:54

    I přes přehršel více či méně zdařilých nápaditostí Lék na život plyne líně a nevzrušeně až do překvapivě akčního grande finale, leckterými tu označovaného za béčkové a prý až příliš. Chápu, že po té zdánlivě intelektuální smršti před ním, mohl ony leckteré čistokrevný horor v závěru skutečně zklamat. Mně však díky němu vše zaklaplo jako víko od rakve. A já si konečně uvědomil, že nekoukám na variaci Prokletého ostrova, ale na gothický horor. Možná je to však proto, že pořádný průzkum tohoto skvělého žánru pořád dost flákám a vše mi mohlo dojít mnohem dřív. Ale možná taky ne, protože to Verbinski s těmi nápady, záměrně nepíšu s kreativitou, trošku přehnal. Digitální jelen, úhoři, kam se podíváš či neopodstatněná masturbační vložka působí totiž minimálně nepatřičně. Ostatně masturbace tak působí velmi často. Vzhledem k oněm podivnostem, přece jen o něco vyššímu letargizačnímu účinku než dokážu snést a taky pro příliš výraznou nekrásu toho anorektického Gothovic děvčete, za tři.

    • 27.9.2017  21:01

    Odpohádkované Hvězdné války, kde se nám vytratily rasy mimozemské, zato přibylo těch lidských. No, ale to jen tak na okraj, k té naší pohodové světové rodině. Rogue One je jinak slušná akční sci-fi vypalovačka, při níž oko galaktického fanouška musí uronit slzu. K alma mater se hlásí velmi příjemným a nevnucujícím se způsobem, ví jakým způsobem a co glorifikovat a dokážu si představit, jak se pravověrným zastavil dech, když se měl objevit nejmilovanější nacista všech dob. Ve zbytku tu máme odvážnou bandu neokoukaných tváří, kteří sice nemají ani moc co hrát, ale zase mají s čím, a tak je to hezká nenáročná podívaná. Hloubku bych nehledal, jen je to krapet dospělejší podívaná.

    • 26.9.2017  17:19

    Zapomenutá perla s hvězdou italského filmu. Psychologický thriller, kde si Franco Nero střihl roli opravdu ne nepodobnou Normanu Batesovi. Ve svém šílenství tu však není jeho hrabě Mino sám a zdatně mu sekunduje služebná Marta motivovaná svou neopětovanou láskou. A vzhledem k tomu, že zhrzená žena je horší než peklo, je zaděláno na pořádný průšvih. Třetí oko naznačuje jak snadný je propad do temnot. Někdy stačí jen popostrčit, tak jako v případě nešťastné zamilované Marty, jindy potřebujete silnější stimul, třeba pohled na svou mrtvou snoubenku. Pak už stačí udělat ten jeden jediný krok a není cesty zpět. Minimálně za giallo bych film neoznačoval, jediný útok chladnou zbraní, připomínající praktiky žlutého žánru, mi k tomu nestačí. Gotický horor si už tak netroufnu posoudit, nicméně nemyslím, že lehce pochmurná atmosféra panského sídla k takovému žánrovému zařazení stačí. Ale tady je možné, že jsem charakteristické prvky nevnímal, nejsem znalec. Mé nadšení trochu kalí jen nepovedený souboj ústředních postav, kterou choreograf, by-li vůbec přítomen, silně odflákl. Nero pak nepůsobí jako šílenec, ale blbec. Vše, co se však stane poté, už se dá směle označit za dokonalé, zejména scéna s vyzvánějícím telefonem a plazící se zkrvavenou obětí patří k vrcholným okamžikům celého filmu. Skvělá čtyřka.

    • 24.9.2017  17:38

    Čtvrtý zářez mi s odstupem času připadá jako jeden z nejlepších, konečný soud si samozřejmě nechám na úplný závěr po zhlédnutí celé série, ale už teď můžu říct, že měl štěstí zejména na herce. Ve srovnání s dvěma předešlými díly, bylo tohle asi nejpohodovější setkání s oběťmi páně Voorheese. Nekoná se totiž žádná přehlídka afektovaných či jinak narušených dementů určených k likvidaci. Poprvé tu na scénu nastupuje malý Tommy Jarvis, s jehož postavou budeme mít co do činění i v dalších pokračováních, a je to právě on a jeho rodina, jenž dávají celému dění téměř punc uvěřitelnosti. Pochopitelně ale nemohou chybět ani obligátní teeni, ti mají opět dokonale šablonovité charaktery – panna a její zkušenější přítel, šašek, tydýt, děvka s děvkařem atd. Můžete hádat, kdo přijde na řadu jako první a kdo poslední. SPOILER: Díky postavě malého Tommyho, dítě nemůže zemřít, to ale nesympatická panna schytá s plnou parádou. Chňá, chňá, potěšilo. Na filmu se opět podepsal zásah MPAA, a tak byly některé scény zkráceny nebo úplně vystřiženy, znát je to zejména při zmizení Tommyho mámy, která odejde ze scény velmi nenápadně a vysvětlení, co se s ní stalo, se nám nedostane. Kdo má zájem, může se na něj podívat tady: https://www.youtube.com/watch?v=eniF9bJ1LN4&t=127s Docela škoda, že to chybí, viďte? Poslední kapitola, která zdaleka nebyla tou poslední, je nejen vynikajícím Pátkem, ale i bez růžových brýlí fanouška brutálního hokejisty si troufám říct, že i velmi dobře zvládnutou žánrovkou jako takovou. Čistých pět. Edit komentáře a hodnocení až po překvapivých 13 letech od posledního zhlédnutí (původní komentář vzal ďas, původní hodnocení - ****)

    • 24.9.2017  14:03

    Filmová dada. Scénář je totiž skutečná da(r)da, kterou jsem měl problém ustát. Kostrbatě vystavěné vyprávění, které stojí na nevysvětlených (neplést s nevysvětlitelnými) scénách, jenž nedávají pražádný smysl a mám silné podezření, že by jej nedávaly ani při pokusu jim ono vysvětlení poskytnout. Vše podstatné se odehrává v malé vilce, kterou si pronajal hlavní hrdina, hudební skladatel, aby měl potřebný klid na svou práci a postupem času se kolem něj začnou dít podivuhodné věci a umírat lidé. Fajn jednoduchý nápad, ovšem v příšerném provedení. Postavy o veškerém dění vedou nanicovaté rozhovory a nikoho ani nenapadne kontaktovat policii. Místy se sice objeví slušné napětí a i nějaký ten mord, přičemž jeden z nich by se dal směle zařadit do zlatého fondu filmových vražd, ale jedna vlaštovka prostě jaro nedělá. Mladý Bava má na kontě daleko lepší filmy a tady se mi těch víc než 60% v hodnocení zdá být značně přestřelených. Dvě hvězdy jsou tak akorát.

    • 23.9.2017  12:59

    OBSAHUJE VULGARISMY: Ano, bez koření to tentokrát zase nepůjde. Damianiho střelba do vlastních řad je totiž kurevsky povedená a chčije do tváře prohnilé (státní) moci naprosto nadčasově a nadnárodně. Politická moc omrdávaná šedými eminencemi tzv. podnikatelské sféry a se spravedlností si vytíráme prdel. Fakt, který je méně či více viditelný, ale je tu stále už od dob, kdy jsme se vydali první migrační vlnou z Afriky oblažit tuhle planetu svou humanitou. „Kdyby teď schválili zákon o znovuzavedení útrpného práva, mučil byste, pane prokurátore? - Používáte extrémy, pane komisaři – Hm, možná, ale kde jsou vaše hranice?“ Jak dodržovat a lpět na zákonech země, kde se zmrdství stává národní politikou? Damiani odpovídá vcelku jasně, nezbývá než je postřílet do posledního kreténa. Ale je to řešení? Po zhlédnutí tohohle filmu pravděpodobně i ten největší pacifista odpoví minimálně: Těžko říct. Ti radikálnější nabrousí nůž. P. S. Smutné na tom je, že mnozí si myslí, že tento pradávný přístup bezohledných dravců stojí vlastně za úspěchem lidstva jako celku. Tak se zkuste zamyslet, co se asi tak stane s vypatlaným predátorem, když se jeho druh přemnoží…

<< předchozí 1 2 3 4 21 40 60 79
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace