Recenze (3 555)
Avgust. Vosmogo (2012)
Propánajána, propaganda jak má být ! Ruský soldat je geroj, ruský malčik je geroj, ruská děvočka i mať je geroj, ruský prezident je geroj ! Sojuz něrušimyj respublik svobodnych Splotila navěki Velikaja Rus. Da zdravstvujet sozdannyj volej narodov Jedinyj, mogučij Sovětskij Sojuz! I Gruzínec si to musí uvědomit ! ( a nakonec i uvědomil)
Muž na Měsíci (1999)
Muži na Měsíci jsem se pořád vyhýbal, na disku mi na něj sedal prach už velmi dlouho, americkou šantánovou "komiku" zrovna nemusím,většinou se totiž vtipům typu : "Moje žena mi vyprala spodky a ony se srazily" ...hahaha, nesměju. Bylo pro mne však překvapivým zjištěním, že ten Kaufmanovic magor v podání dalšího magora Carreyho se mi líbí, protože takhle vykutáleně si dělat prdel úplně ze všeho a hlavně z tupého amerického yankeeho to chce mít pod čepicí ( jestli mozek to nevím, ale něco tam měl:)
Prometheus (2012)
Návrat ke kořenům sci-fi hororu, dlouho předlouho nikdo nic takového nenatočil, dusná atmosféra, tajemní mimozemšťani , hrůzyplní netvoři, nezbytný android a Vetřelec je zase na světě:)
Krvavý potok (2009)
Horor doslova nabitý nudou bez napětí, bez gore, bez lekaček , bez scénáře a bez herců, ale za to se zombie-koněm, zombie-psem, zombie-lidmi, zombie-náckem a nesmím zapomenout ani na zombie-holuba, pohříchu ten měl ale jen malou roli, škoda .... času.
Jump street 21 (2012)
Tatum a Hill po celou dobu zaujímali předem připravené pozice a tak každý vtípek trochu postrádal lesk, komedie o 2 idiotech proplouvajících světem podobně postižených mi sice párkrát vyloudila úsměv na rtech, ale to je tak všechno. Za automobilovou honičku, která se opravdu povedla, u mě Jump Street i s Deepovou roličkou povyskakuje na 3.
13 (2010)
Těch pár hlavních postav dostane na začátku spoustu prostoru k tomu, aby se Vám představily a vono nic, nevím, možná to byl záměr, ale přes všechny ty známý či známější ksichty jsem si mezi něma nenašel ani jeden, kterýmu bych fandil nebo ho patřičně nenáviděl a docela mi to vadilo, i přes tu dlouhou představovačku ( která ale nudná nebyla, to zas ne) mi byli všichni zúčastnění u prdele. Pak přijde ta podivná hra a já furt seděl a čekal kdy mě přepadne ta patřičná dávka napětí a já si konečně začnu kousat aspoň jeden nehet a zase hovno, hra finišovala a já si říkal, chcípněte aspoň někdo známej, ať to má grády. Nu jestli chcípl nebo ne, na to mrkněte sami, nebudu to prozrazovat... Pak přišlo finále a já si říkal, včil to přijde, zvedám ruku s nehtem a ony přišly titulky..hmm. No po zvážení nakonec osolím průměrem, i když mi třináctka tedy nepřivodila záchvat zubní manikúry.
Blesk (2011)
Stathamovo charisma a hlášky zdařile zakrývají středně tupý scénář tohoto jinak fádního thrilleru s ubohým záporákem.
Muži v černém 3 (2012)
Muži v černém 3 jsou prototypem typického průměrného filmu, nenudí ani nenadchne a bude zapomenut.
Okresní přebor - Poslední zápas Pepika Hnátka (2012)
"Přece si nenechám namontovat srdce nějakýho slávisty !" Okresní přebor nezklamal, jeden z nejlepších českých filmů poslední doby, který dává vzpomenout na zlatá léta české kinematografie, přirozenost a nenucenost hereckých výkonů, žádné srdceryvné ani "veleakční" scény, žádné vykonstruované drama, jen poctivá pohodová filmařina.
Nájemní zabijáci (2011)
Žlutý film z Balkánu s "hrajícím" Van Dammem, Adkinsem naměkko, rumunsko-srbochorvatským komparzem, šťavnatou Marijou Karan a skvěle pitomě natočenou akcí.