Recenze (177)
Amadeus (1984)
Bože! Kolikrát já už tenhle film viděl! Poprvé - zmatení. Tohle přece nemůže být Mozart... Ale to mi bylo patnáct a naivně jsem ještě stále věřil, že to bude životopisný film. Tenhle film nemusí mít se skutečnou Mozartovou postavou nic společného. Stejně ani se Salierim. Je to příběh, který se mohl stát. Tak je potřeba jej brát. Je natočen naprosto mistrně - bez jediného hluchého místa. Skvělé kulisy, více než dokonalé kostýmy a famózní herectví Abrahama a Hulceho... Chce se mi říct, že je to nejlepší Formanův film. Ale není. Muž na Měsíci je pro mě mnohem důležitější a hlubší film než toto. Přesto plných 100% a samozřejmě *****. Bravo, maestro!
Americká krása (1999)
Výtečný film. Jen pro mě nebylo snadné se na něj podruhé podívat, snad depka z toho, co přijde. Nicméně, Kevin Spacey zas a znova ukázal, že umí.
Anglické jahody (2008)
Chcete celé dvě hodiny nevěřícně zírat? JDĚTE na Anglické jahody. Chcete mít pocit, že každá scéna končí cca 5 minut před koncem? JDĚTE na Anglické jahody. Chcete vidět herecké trápení Viktora Preisse a Niny Divíškové a afektované herectví snad všech (kromě Lebeděva) ostatních herců? JDĚTE na Anglické jahody. Chcete mít pocit, že pointa toho filmu vlastně žádná nebyla a že naprostá většina scén filmu neměla vyústění, nic jí nepředcházelo a nic nenásledovalo, JDĚTE na Anglické jahody. Bylo to tak neuvěřitelně špatné, že mě to na dlouho vyléčilo z českých filmů. Téma filmu je rozhodně zajímavé (pro mě) a zasloužilo by si POŘÁDNÝ film, ne tenhle nedodělaný zmetek. Copak nikomu z lidí kolem toho filmu nedocházela nelogičnost a absurdnost některých scén??
Anna Karenina (1935)
Oproti knize střídmé a stručné, nicméně působivé a SKVĚLE zahrané.
Annie Hallová (1977)
Skvělá koverzační allenovská komedie jak má být.
Ano, Giorgio (1982)
Žádný velký film, ale příjemná komedie, kterou táhne Luciano Pavarotti
Ať žije nebožtík (1935)
Moc hezká komedie, která ale koncem trošku ztrácí dech, jinak by to bylo za pět
Až po uši - Epizoda 1 (2017) (epizoda)
První epizoda druhé série je taková hodně rozehřívací a doufám, že se to dále zlepší.
Babí léto (2001)
Skvělý herecký koncert Brodského a Zázvorkové, před kterým pokaždé smekám a sleduju tiše bez jediného přerušení.
Batman (1989)
90% Kdybych neviděl Batman začíná a Temného rytíře, bylo by to na 5* bez debat. Ale.. nejde jen o Jokera, jde o celou atmosféru filmu. Batman od Tima Burtona je ve svých kulisách více comixový, než Nolanovy verze. Možná to tak má být, jde o zpracování comixu, ale Nolanova verze Gothamu se mně osobně zdá lepší.