Oblíbené filmy (10)
Leon (1994)
Super podívaná.. Já věděl, že na tom mlíku něco je :))
Sherlock Holmes (2009)
Prosím servírovat častěji takové perličky....
Predátor (1987)
Pro mě jeden z nejoblíbenějších filmů vůbec.. Nevadí se mi na něj po čase podívat znova a nenudí mě... Není můj nejoblíbenější, ale je to film který jsem nejčastěji viděl :) Kultovní Sci-fi/Horor se vším jak má být!
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Můžu se na něj dívat pořád a neomrzí! Tohdle se nepřejím :)
Diktátor (2012)
Budu muset zajít s Cohenem na pivo, jeho humor mi prostě sedí :)
Neporazitelný: Vykoupení (2010)
V tomhle dílu jsem fandil Scottu Adkinsonovi.. Jaká změna oproti dvoje.. Tak Uri Boyka má city..
X-Men Origins: Wolverine (2009)
Akční/Sci-fi/Fantasy/Thriller/Dobrodružný to já můžu i v množství větším než malém.. A Wolverine mi všechno dal..
Rychle a zběsile 6 (2013)
Myslel jsem, že po Rychle a zbšsile 5 už mě nic nepřekvapí. Ovšem Rychle a zběsile 6 mě mile překvapilo, akcí , napětím i sem tam vtipem :)(vlastně úplně vším) Pro mě urcitě Vin nestarne a jen tak dál. Na tenhle film bych šel klidně znova do kina.
Avengers: Endgame (2019)
Velké finále.... Tady je to srdcovka, bez chyb, úžasne
Sedm (1995)
A to Pitta moc nemusím.. jenže tady, ještě teď mi běhá mráz po zádech...