Oblíbené filmy (10)
Ichi the Killer (2001)
Tento film asi každý nepobere - film pro fajnšmekry.
Let číslo 93 (2006)
Snad nejautentičtější film co jsem kdy viděl. Při závěrečných minutách jsem měl srdce v kalhotách a slzy na krajíčku - jednoznačně film roku.
Braindead - Živí mrtví (1992)
Lost Highway (1997)
Trainspotting (1996)
Otravný chlap (2006)
Úžasný film - více není třeba dodávat.