Poslední recenze (9)
Anděl Páně 2 (2016)
Překvapuje mě, že film nemá více procent. Za mě jeden z nejlepších filmů, které jsem za poslední dobu viděla :) Šla jsem z kina s bolavým břichem (jak jsem se smála) a se správnou vánoční náladou. Pohádka pro děti i dospělé, za mě super.
Herbář (2013) (pořad)
Ačkoli si o pořadu můžete přečíst, že Kateřina s Lindou nejsou šílené bio matky, mě to tak tedy připadá. Z celého dílu se mi líbí tak jedna informace, zbytek vám připadá vážně "jetý". Věty dohromady nedávají smysl, holky si hrajou na první republiku, občas něco zpropagují a pak zas chvíli étiricky blábolí.
Doktor Strange (2016)
Víc než cokoli jiného mi to připomínalo Thora, více světů a dimenzí, prostě Thor se skalpelem a rouškou. Ačkoli na tyhle nereálné až psycho záležitosti moc nejsem, film se mi líbil, především herecký výkon Cumberbatche stál za to :)